Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet


Passelat35i

Anbefalte innlegg

Kan være greit å ha hjelp fra noen som kan det ja ;)

Ja jeg venter jo på deler fra deg jeg å :p Forstillingsdeler til Passaten og bensinslange fra Biltema.. Men har du fått solgt Merca siden du skal fikse den?

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de delene har jeg jaggu glemt du :P takk for at du minte meg på det,skal se på det når jeg kommer meg hjem.

 

mercedesen er nok ikke solgt enda nei,men det hjelper å ha en bil i tipp topp stand iallefall.Men det er noen stygge planer ute å går for den å,lurer på å bygge et skikkelig annlegg i den etterhvert om den blir.Samt at den får låne enten th-line felgene eller porsche felgene :P

alt etter som hva de forskjellige adaptrene koster.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg endelig fått meg noen timer på verkstedet.

Har endelig fått laget/sveist meg en passende arbeidsbenk med plass til gass,sveiseapp og hva mere jeg måtte finne på å montere på den.Benken er 90% ferdig sveiset,og alt er tig sveiset.

Modifiserte motorbukk feste til vrt motoren min er endelig ferdig sveiset det å.

1f61438f.jpg

0d9af9ec.jpg

557d7b0e.jpg

51c07130.jpg

d08ad246.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kommet hjem etter et lite besøk hos johnny,besøket endte med lån av 12v vr6 eksos flens,t25 flens og bi turbo manifolder fra r32.

Målet med delene er mal for custom 12v vr6 bi turbo oppsett,må bare få kopiert flense og laget egne bi turbo ut fra 24v manifoldene til min vrt motor.

bilder :D

8ef16494.jpg

9d7b387d.jpg

let the mayhem begin.........

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg en tynn stålplate oppå benken din som du kan feste jordingen i, kjempegreit når du sveiser smådeler osv som ikke har noen lur plass å få festet jordingen :) (eller når du sveiser med tig så er jordingskabelen + , men du vet hva jeg mener)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd litt i lokalet mitt,bordet er endelig ferdig og fått sin middlertidige plass.

Laget en stk custom holder til tig pistolen,og ny ekstra lås til innkjørings døra på verkstedet.

i morgen begynner oppmonteringa av vrt motoren i motorbukken samt kosearbeidet med å montere den sammen til longblokk.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår