Gå til innhold

1200 Motor

Ranger emnet


kadett69

Anbefalte innlegg

Hvor får man bestilt komplett pakningsett til 1.2s og evnt. 316 graders kvasskam?

 

Håper på litt respons vært artig og prøv kvasskam, høvla topp og letta svinghjul. Kun for moroskyld egentlig.

 

Noen som vet om innsuget fra 1.1 med 2 enkle forgassere passer 1.2?

 

 

Old opel`s never dies, they only go faster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne tenkt meg å prøvd ut noe sånt jeg og for morroskyld,sjøl om jeg ikke er helt inne på 316 graders kvasskam og høvla topp og letta svinghjul..hehe.. men det med 2 forgassere hadde vert arti å prøvd ut og:) lyst å gjør noe sånt med motoren og:P

 

har 1.2s eg og foresten=)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha,,hmmm.. kunne vertfall tenkt meg å prøve det du lurer på vetfall..1.1 med doble forgassere eller ka det var på 1.2=)...men disse kammene,,det er vell inni selve motoren kansje eller? har ikke spekulert så mye egentli.

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha ok. ja det er bare å sette i gang:P artigt å prøve sånne ting ut og ...men må innsuget på 1.2 der forgasseren sitter oppå,har du sett om dem er ganske like da der med festene ?..har ikke sett 1.1 forgasser med innsuget...har du ett bilde å slenge ut? kunne tenkt meg å sett litt på det..=)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsuget er jo røret mellom toppen og gasserne. Dette ser likt ut med festene på toppen. gasserne er serie koplet. Ska skjekke om det funker. Men skal få høvla toppen og letta svinghjulet litt sammtidig. Mulig bygge om til elektronisk tenning og elektrisk bensin pumpe. Må jo få litt futt av 1200,n. Hehe!! Har lyst til og beholde motorrommet mest mulig orginalt. Er jo ett klenodium av en bil.

 

Ingen som vet hvor man får tak i alt av pakninger til en slik bil, vinduer, ruter og bagarsje rom. Vil jo ha det på stell. Skal se som ny ut når jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tøft:D pakninger var det vell blitzpower.no synst eg husker ellernoe som hadde..hmmm...frontrute og bakrutepakning var vell rundt 500kr og andre pakninger 90kr ellernoe huske ikkje heilt...kan skjekke det opp

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau det var Velkommen til Blitzpower! som knask og snop til opel, vist du går ned der det står "pakninger" på sia til venstre..så får du opp noen lister av litt forskjelligt:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det blir bra;) va ute å krusa litt me kadetten i dag frem og tilbake ..va herli å¨kjøre igjen...s¨parkerte den i garasjen igjen og fyrte op delebilen og herja og spinner om dårlige vinter dekka..hehe artigt...mulig eg ska pusse opp den og etter hvert..hmm

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår