-TORE- Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Har en 95mod 850 2,5 10v, men har lyst til å oppgradere litt med tiden. d jeg lurer på er hva jeg trenger? er d bare å senke nedi en turbomotor, plugge sammen å bytte hjerne®?? Eller blir d litt mere enn som så..? Vet seff at exos må byttes da! :) Spør med d samme hva som er forskjellen på de ulike turbomotorene fra 850: T5, T5R og R?? Håper noen vet..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Har en 95mod 850 2,5 10v, men har lyst til å oppgradere litt med tiden. d jeg lurer på er hva jeg trenger? er d bare å senke nedi en turbomotor, plugge sammen å bytte hjerne®?? Eller blir d litt mere enn som så..? Vet seff at exos må byttes da! :) Spør med d samme hva som er forskjellen på de ulike turbomotorene fra 850: T5, T5R og R?? Håper noen vet..:) Tenker du å få til et lovlig ombygg? For da er det vel bare å skrote planene gitt, i følge volvo sine papirer er ikke motorbytte i disse helt godkjent gitt.. Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 er flere som har byttet fra 10v til t5, og fått det godkjent vell? Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Hvis jeg får tak i komplett bil å plukke fra, så er d vel bare å flytte over d som trengs for å få d godkjent?? Men hvor enkelt er d å bytte å bytte motor i disse? Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 har tenkt på denne tanke selv og komen fram til vist du får tak i en komplett bil koffer ikke bruke den ?! :P e så synd at skal man ha ett kræsja objekt så er jo alle knust i front og motor defekt :\ Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Får billige biler i nabolandet, men blir ikke akkurat billig å få norske skilt. Noen som klarer å tyde d jeg skrev og spurte om i første post og svare på d?? :) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 ja. litt back to topic. det jeg er litt inntresert i er ledningsnettet. har hørt det er forskjell på ledningsnettet før og etter 94, men passer en 96modell turbomotor på ledningsnettet til en 96modell 10v? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 rykte som jeg har hørt er at suge motor har ikke lik nett som turbo har ! vet ikke om nett til t5 og R er forskjellig eller lik ! kanskje noen som vet ????? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiat råner Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 har en kjenning som jobber på volvo, han sa det bare var å bytte hjernene, syns nesten det hørtes littt vell letvint ut. Siter volvo 850 10v bruksbil volvo 340 dl crusebil volvo 245 jordebil Kjørecomputer ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matslukas Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 har en kjenning som jobber på volvo, han sa det bare var å bytte hjernene, syns nesten det hørtes littt vell letvint ut. Det skal nok mere til en bare ny hjerne gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850fan Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Jeg har byttet i min. Var ikke noe problem det. Jeg kjøpte en motor med ledningsnettet,og hjerne som tilhørte motoren. Så var det bare å plugge i kontaktene fra motoren og tut og kjør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg