92 Audi Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Har en Audi 80 cab, 92 mod. Hadde for et år siden litt problemer med at sentrallåsen ikke funker på passasjerdøra, dermed låser den heller ikke opp bagasjelokket og bensintanklokket! Når jeg låser opp førerdøra med nøkkelen, og går inn å låser opp passasjerdøra, vrir jeg på nøkkelen i førerdøra en gong til, da åpner bagasjelokket, men ikke bensintanklokket. Noen tips??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20VQuattro Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 kanskje feilen ligger i nærheten av bensilokket. Siter Verden er farlig ingen har overlevd enda! Lev Livet Kjør Audi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Lekkasje eller knekk på en vakuumslange? Sjekk dette! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20VQuattro Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Jeg hadde knekk i vakumslange, ifølge forrige eier. så har nytt låse/vakumsystem i bilen, dritt å bytte, men jaggu godt at det virker da gitt Siter Verden er farlig ingen har overlevd enda! Lev Livet Kjør Audi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg