Golf type blå Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Er det noen som vet vilket moment man skal ha på toppen på ein golf 3 Deisel???94Mod??? Skal skifte topp så lurte jeg på om det er noen som har litt peiling på dette??? Håper på raskt svar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Ja si det. Det vet jeg sannelig ikke sikkert (flaut). Men. På bensin er det 40 Nm, deretter 60 Nm og til slutt 180 grader mer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf type blå Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Jeg finner d samme som deg jeg å.... Men jeg finner ikke noe til deisel..:( Som sakt så er det litt mere trykk på den toppen i en deisel en i en bensin.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Sitter med Haynes boka forran meg nå, og her står det; "Topplockets bultar: Steg 1 ........40 Nm Steg 2 ........60 Nm Steg 3 ........Vinkeldra 90* Steg 4 ........Vinkeldra 90*" Så det ser jo ut til å være det samme da? Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf type blå Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Ja det høres bra ut... Tusen takk for tipset...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg