Gå til innhold

Fet supra bygge video!!

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

Originally posted by boXer

Må ikke tru på alt folk sier til deg på internett.

"stock twins" altså de originale turboene, klarer ikke levere nok luft til sånne effekter. Ikke på langt nær engang!

DET ER BARE TULLPRAT! Uansett hva du eller denne personen sier.

 

hehehehehehe...... uff, jeg kan MYE om supra, jeg er klar over det, og det er ingen som har sagt det, tenker på om man har aftermarket twins jeg, men er mer effekt med single, så de fleste går for det... stock twins får du circa 450hk på hjula med bpu++++ ;)

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vi snakker veldig lite om bilen faktisk, blir mest andre ting, og han med 980RWHP, han har jeg snakket med over nettet flere ganger, og spurt han om bilen hans, er ikke noe 'online venn' med han her!!! Har han kunn i chatte progget mitt, og han har meg i sin!!! <--- sorry glemte . der :P

 

(.....)vi snakker veldig lite om bilen faktisk, blir mest andre ting. <-- slutten på en setninger...

 

og han med 980RWHP (...) <-- ny setning (annen kar), som jeg ikke kjenner egentlig, bare snakker med...

 

Sorry for skrive feilene...

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Haha... dette blir litt for Donald-Duck-tuning ass. :D

Du sier du kan mye om Supra men prater bare vås.

Hvis du kan "MYE" om Supra og skjønner deg på dette, så er jeg Jule-Nissen.

 

Jeg trur enten sitter du å juger for morro skyld, eller så kan du ikke noen ting om motor i det hele tatt.

 

På hva da? juger ikke jeg, hva er vitsen med det?

Men som sagt, la meg få en viss email addresse, så skal vi se hvem som ler sist ;) Det er vel det beste argumente jeg har for at dere skal tro meg ;)

 

Men igjen, hva er vitsen å lyve om dette? *forstår ikke*.

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

lol :D :D *le seg skakk*

 

Du sier jeg leker kjekkas på nettet, gi deg a... du klikka helt på meg på IRC i går, og det er jeg som er frekk/barnslig... *ler så jeg griner*

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufff, jeg gidder rett og slett ikke bruke tid på dette mer, er helt patetisk at jeg bryr meg om hva DERE på bilforumet tenker/syntes om meg, eller om dere tror på meg, gidder ikke bruke krefter på det dritten her...

:mad:

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvem som starta, men dere har greid det igjen!

Dere har spora av topicen med STIL! :o :rolleyes:

 

Og jeg må le litt av det vilhelm skriver.. *le* lol

 

Men tilbake til bilen da: Drit fet! ..dumt det ikke var noe banekjøring og sånn da.. eller var kanskje det? Gadd ikke gå igjennom alle sidene :p

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår