Stølen Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 kule bilder :) her er forresten et i fra når vi måtte bruke litt dekk : Ooooo yeah :) Det er en tur jeg gjerne tar igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 det kan jeg love deg at skal kunne gjøres :) skal du på våler på søndag\mandag? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 det kan jeg love deg at skal kunne gjøres :) skal du på våler på søndag\mandag? Sorry mac! Sitter på vestlandet nå, skal sjøsette båt og pilse i pinsehelga... Men neste slalomen er vel 22..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 25 tror jeg, men da er jeg på skogen.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 25 tror jeg, men da er jeg på skogen.. Ja, du nevnte at det var treff på Rudskogen, men finner ikke noe info om det..! Hvis det stemmer så henger jeg meg på... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Morsom bil, driver å sikkler etter en sånn selv men lurer på hvor stort bagasjerommet er? Er avhengi av å ha en diger pelsbefengt kompis baki :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Morsom bil, driver å sikkler etter en sånn selv men lurer på hvor stort bagasjerommet er? Er avhengi av å ha en diger pelsbefengt kompis baki :P Har ikke litervolumet, men jeg har fint plass til to gitarkasser, en sub, et gitarkabinett og forsterker og fire kasser øl baki der ;-) Du burde ha god plass til ei svær bikkje :-) Kanskje ikke Grand Danois, men retriever eller rottweiler burde gå helt strøkent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Har filma en runde på Rudskogen, den ligger her: http://www.youtube.com/watch?v=vSIFa2kn3R8 Var der sammen med Club Honda Norge. Bilen imponerte..! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morken Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 må være gøy å skru bil når man har et såppas strøkent utgangspunkt! bilen satte bra tider så det ut som? :P Er vel nesten ikke vits med så veldig mye mer power nå med tanke på at det er fremhjulstrekk? Sporer den veldig når du gir på eller? Siter Åååå, det var seks HØØØYRE ja! Audi 90 Quattro 20v Prosjekt Volvo 240 GL Bilcross Hanomag Henschel F25 Russebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 må være gøy å skru bil når man har et såppas strøkent utgangspunkt! bilen satte bra tider så det ut som? :P Er vel nesten ikke vits med så veldig mye mer power nå med tanke på at det er fremhjulstrekk? Sporer den veldig når du gir på eller? Trenger jo knapt å skru nå :) Er fornøyd med effekten nå, skal satse på gode dekk framover ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Liten update her: Går straks til innkjøp av nye Toyo Proxes til sommerdekka, og har bestilt plass på Kielfergen i påska for å dra ned til Nürburgring! :D Da blir det foto og video ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Gleder meg til bilder fra ringen:) grom bil! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Gleder meg til bilder fra ringen:) grom bil! Takk takk! :) Bare ei uke igjen nå, så er jeg på vei :) Liten endring i planene, blir ikke Proxes men Federal SuperSport 595 i stedet. Dette fordi de har litt lengre levetid samt bedre egenskaper på våt asfalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rambraut Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Er ikke så veldig til Honda fan, men denne likte jeg, bra jobba! :thumb Siter M91 9000 2.3 Turbo M86 9000 2.3 Turbo (Delebil) M85 9000 2.0 Turbo (Delebil- vraket) M84 Og900 T16 (Selges i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Stå på! Fin bil.. Flere fete stv Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg