spover Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Hjelp. Har noen her peil på hva som er gæli med golfen min?? Den har begynt med å små fuske innimellom, men nå er den blitt værre. Det skjer oftest når det er regnvær eller fuktig vær ute. Mister liksom motorkraft nesten 100%, og han klarer nesten ikke gå på tomgang. Det som jeg synes er rart da, er at når den fusker så er det bare å skru av tenninga og så starte på nytt. da går den helt greit igjen en liten stund. Pliis kom med råd hvis noen har vært borti dette. Stian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 ferr det første kain du nu sjekk om du har kondæns i tanken da, vest det er såleis må du skaffe deg kondensfjerner å blande på sammen med bensinen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spover Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Har prøvd kondensfjærner to ganger så er nok ikke det. Har også nesten nytt fordeler lokk og rotor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spover Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Ingen her som har den minste anelse ell??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Er enklere om du oppgir motorkoden ;) Har du luftmengdemåler på din? Kan høres ut som at denne ikke er helt god! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spover Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 motoren er en agg. hadde høy co for et år siden, og da ble llm byttet. men kjøpte en brukt en da så den kan jo ha tatt kvelden igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spover Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Fortsatt ingen som vil komme med forslag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 AGG-motor --> Digifant. Sjekk luftmengdemåleren din du. Uansett er mitt beste råd: Les ut feilkoder! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spover Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Ok. Har du peil på sånne feilkodelesere? Kunne tenkt å kjøpe meg et sånt apparat. Et som kan lese av nettopp sånne feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spover Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ingen som har flere meninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ok. Har du peil på sånne feilkodelesere? Kunne tenkt å kjøpe meg et sånt apparat. Et som kan lese av nettopp sånne feil. Joda, har flere slike selv, fungerer OK. Greiest er den typen der man får ut feilen i klartekst, ikke som en feilkode. Imidlertid kan du lese ut feilkoder uten noe utstyr, trenger kun en lysdiode (m/motstand) og noen ledningsstumper. Les mer om dette HER. Slike er billige, fungerer tilfredsstillende. Enda bedre med flere funksjoner og feilkoder i klartekst, jeg har begge to ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 ser det er en stund siden noen har skrevet her, men hvor for du tak i en slik? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 på sene natters tider er de å få tak i gratis på diverse vw verksted:D hehe, nejda:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg