Gå til innhold

Raceday 2008 Rudskogen/banekjøring,søndag 27 juli

Ranger emnet


RR...

Anbefalte innlegg

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei suverent treff jeg hadde mye gøy og STOR koste meg mye på banen. Bilen gikk helt problem fritt , Supra ,

Men jeg syns det er litt rart , vi leser her på net siden at vi MÅ ha forhandler prøveskilt eller registrert kjøretøy . IKKE BT SKILT . Det ble spesielt påpekt under fører møte av en representant for Rudskogen også . Jeg jobba som f..... for å få lånt meg riktige skilt da syns jeg det er rart at en del AV DE KULE GUTTA I DRFT MILJØ FÅR LOV TIL BRUKE BT SKILT . Er det tryne faktor som gjelder her eller ............... Ikke noe er bedre enn om vi får lov leie oss skilt enn at vi som ikke driver butikk må GRINE oss til få låne skilt av en forhandler.

Litt kjedelig om en neste gang kjører 20 mil for å hygge seg med BT skilt å blir avist fra banen. Klarhet i dette og behandle folk likt hadde hvert fint . Hilsen en som er litt fersk men har planer om få meg enda rååere bil i vinter dette var gøy .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert da!! Det var langt ifra bare sand du strødde på banen da.. resten av bilen din lå jo igjen utpå der jo :) :P

 

haha.. gikk litt over evne par ganger ja, men fy faen gøy det var med en bil som fløtter seg for en gangs skyld:)

Var noen feilberegninger her å der men damn heller, Fort skal det gå!

 

La jo igjen bare bakfangern min da,) og litt av framfangern.

Vingen måtte jeg skru av fordi den kolapset av vindmotstand i 4giret på sletta. så bilen i sin helhet så faen ikke ut da jeg skulle hjem! Takket være en liten dam med gjærme da jeg traff dekkstabelen med ræva hadde jeg rallysprut på hele sia;)

 

Reine rallycrossen de her jævla curbsa på skogen!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja var meg det. Var det meg alle restene kom fra ja. :P

 

Mye av deg, men mest av RINGNES med den grønne R34, han kjørte på no ræva sammensmelta japanske dekk. Hagla gummi over hele bilen min så jeg har masse svarte merker her å der i trynet på bilen;!)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei suverent treff jeg hadde mye gøy og STOR koste meg mye på banen. Bilen gikk helt problem fritt , Supra ,

Men jeg syns det er litt rart , vi leser her på net siden at vi MÅ ha forhandler prøveskilt eller registrert kjøretøy . IKKE BT SKILT . Det ble spesielt påpekt under fører møte av en representant for Rudskogen også . Jeg jobba som f..... for å få lånt meg riktige skilt da syns jeg det er rart at en del AV DE KULE GUTTA I DRFT MILJØ FÅR LOV TIL BRUKE BT SKILT . Er det tryne faktor som gjelder her eller ............... Ikke noe er bedre enn om vi får lov leie oss skilt enn at vi som ikke driver butikk må GRINE oss til få låne skilt av en forhandler.

Litt kjedelig om en neste gang kjører 20 mil for å hygge seg med BT skilt å blir avist fra banen. Klarhet i dette og behandle folk likt hadde hvert fint . Hilsen en som er litt fersk men har planer om få meg enda rååere bil i vinter dette var gøy .

 

 

Nå har du vel bomma litt?!.. Det var FØRST snakk om kun forhandler skilt som gjaldt! etter å ha jobbet hardt som faen i å få tak i dem, endra dem mening til at man kunne ha med vanlige prøveskilt, men at det spesifikt måtte stå på dem RUDSKOGEN MOTORSENTER som lokasjon for bruk...!

 

;) (hilsen en av de halv kule driftera) haha

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel si at forrige treff var en god del bedre. Var sikkert greit for de som kjørte spor og drifting. Men frikjøring minte mer om køkjøring. Og det var det ikke bare jeg som sa, men en god del som stod og så på.

 

Var vel kansje ikke beregna at det skulle bli så mange siden det ble litt kluss i depo. Og det å stille seg i kø til de forskjellige tidene blir litt vanskelig når det er så mange.

 

Syntes også folk må følge litt med på speaker så det blir bedre flyt på ting.

 

Ble ikke så mye på meg siden jeg var litt på utsiden ene gangen og måtte inn å spyle( hvem fler gjør det...) og da blir det en stund til neste frikjøring. Og så tok hovedsyl til clutchen kvelden så da blei giringa litt værre.

 

Men stå på. Vi trenger flere slike treff:m'm:

142T5 prosjekt

242 2,5LT 5er.

http://www.sportsbillosjen.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du vel bomma litt?!.. Det var FØRST snakk om kun forhandler skilt som gjaldt! etter å ha jobbet hardt som faen i å få tak i dem, endra dem mening til at man kunne ha med vanlige prøveskilt, men at det spesifikt måtte stå på dem RUDSKOGEN MOTORSENTER som lokasjon for bruk...!

 

;) (hilsen en av de halv kule driftera) haha

 

Hei .Hvis det ikke er værre en det syns jeg det er rart at den info ikke kommer ut, leie skilt og spesifisere rudskogen ikke noe problem om det går .Har jo faktisk stilt dette spørmålet til de rette folka par ganger da var det ikke det svare jeg fikk . Men da er jo det helt fint om det er sånn .Bilen du kjørte er utrolig bra og godt kjørt -:)blir nok en del trening før jeg er der . Gleder meg til neste mulighet .

Hilsen en som ikke er så kul men leken .

:worshipnissan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei .Hvis det ikke er værre en det syns jeg det er rart at den info ikke kommer ut, leie skilt og spesifisere rudskogen ikke noe problem om det går .Har jo faktisk stilt dette spørmålet til de rette folka par ganger da var det ikke det svare jeg fikk . Men da er jo det helt fint om det er sånn .Bilen du kjørte er utrolig bra og godt kjørt -:)blir nok en del trening før jeg er der . Gleder meg til neste mulighet .

Hilsen en som ikke er så kul men leken .

:worshipnissan

 

 

 

Takker;) Er første gangen jeg får test kjørt den onkli på så stor bane! har ellers bare lunke kjørte i 2 gir i utlandet på småbaner. Var i grunn deilig å piske 4 på langsletta i full tverr.

 

Men ang. skilta hadde vi en jævli lang diskusjon om det på powerdrift forumet.. Det var vel kanskje derfor du ikke fikk det med deg, og etter det har dem sikkert glemt å oppdatere sia

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei .Hvis det ikke er værre en det syns jeg det er rart at den info ikke kommer ut, leie skilt og spesifisere rudskogen ikke noe problem om det går .Har jo faktisk stilt dette spørmålet til de rette folka par ganger da var det ikke det svare jeg fikk . Men da er jo det helt fint om det er sånn .Bilen du kjørte er utrolig bra og godt kjørt -:)blir nok en del trening før jeg er der . Gleder meg til neste mulighet .

Hilsen en som ikke er så kul men leken .

:worshipnissan

 

I tråden om søndagens treff, så står akkurat det du lurte på her: http://www.bilforumet.no/happenings/206559-banekj-ring-s-ndag-28-sep-rudskogen-kl13-18-a.html

Det stod der 1 uke før treffet i allefall (først da jeg var inne og leste ordentlig, så hva som stod tidligere aner jeg ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår