lurepåmye Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 spedometere begynte det å ryke fra, fikk i ett fra en litt eldre 240 på huggern. men d virker ikke.. volvo påsto at det var 8 utgaver av el spedon? får ikke Eu godkjent bilen, da jeg fikk 2 feil på hastighetsmåler.. er gps godkjent som hastighetsmåler? Noen som vet om det er 8 utgaver av spedon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Vett at det e fleire typa, KMtellaren streika nettop på min så må få bytta den snart, Kan helle skrive tebage hvis eg finne ut av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Vett at det e fleire typa, KMtellaren streika nettop på min så må få bytta den snart, Kan helle skrive tebage hvis eg finne ut av det.var det som skjedde med mitt før det gikk og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Jeg har bare vært borti 2 forskjellige typer el speedo, en med 12 tenners speedoring og en med 48 tenners speedoring. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 vil bilen bli eu godkjent med GPS som spedometer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Nei. Virker ikke i tunneler b.la Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Du må ha 92/93 mod speedohus og speedohus. Gamle typen og nye typen passer ikke overens. plutselig viser det 200 når du kjører i 80. Jeg har prøvd. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg