Turbomax Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Fikk lys opp på instrumentbordet det merket som ser ut som en A. så i instruksjonsboka, og der står det at det er feil med elektroniksystemet på bilen. noen som har svar for og få rette opp i dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Fikk lys opp på instrumentbordet det merket som ser ut som en A. så i instruksjonsboka, og der står det at det er feil med elektroniksystemet på bilen. noen som har svar for og få rette opp i dette? Det er ikke en a, men et lambda-symbol. det indikerer at du har en feil på motorstyringa. Da er det to ting du kan gjøre, enten å lese av feilkoder eller å ta ut sikring nr 1 og sette den inn igjen for å resette. Det hender fra tid til annen at de lyser uten at det er noe spes feil så jeg ville først resatt den for å se om den begynner å lyse igjen. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Prøvde å resette hjernen her om dagen. Men da ville ikke lamda symbolet forsvinne overhode? Kan dette ha noe sammenheng med at bensinpumpa mi ikke fungerer? Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940T Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Kommer jevnlig på min med variert intervall. Kom etter at jeg chippa. Tåler ikke å stå på tomgang mer enn ca 5 min. Da kommer lyset på. Bruker å ta av minus polen for og få det bort. Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havove Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Ser du har skrudd opp turbotrykket, hva med at du bare får for mager blanding? Siter Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg