boXer Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Se denne linken Det er en 2001 Skyline R34 GT-R Vspec-II som er konvertert til venstreratt og trimmet til ca.580hk. Og den har fått et Blitz body kit. +++ I tilleg er den veldig billig. Jeg kom fram til ca. 935.000kr totalt inn i norge, og det er omtrent samme som ryktene sier om Bjørnstad Bil sin R33 GT-R. Mange her som har planer og som drømmer, her har dere en LIVS sjangse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Fin da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Hadde ikke sagt nei takk :) Men hva sier banken eller forsikringsselskapet? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Hvilket dashbord har de brukt i den bilen? Den har jo aldri vært levert som venstre rattet? Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Originally posted by mk1classic Hvilket dashbord har de brukt i den bilen? Den har jo aldri vært levert som venstre rattet? Les på automotiveforums.com siden i linken... De har bygget om hele greia for som du sier, bilen ble aldri levert med venstreratt. Vet om en R32 GT-R i finland som også er bygget om til venstreratt. Og MotoRex bygger om til venstreratt på bestilling trur jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Originally posted by boXer Les på automotiveforums.com siden i linken... De har bygget om hele greia for som du sier, bilen ble aldri levert med venstreratt. Vet om en R32 GT-R i finland som også er bygget om til venstreratt. Og MotoRex bygger om til venstreratt på bestilling trur jeg. Det var derfor jeg spør. Det står ikke noe om hva de har gjort med dashbordet. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Glupt av motorex å starte et slikt firma... Tror det er MANGE rundt om i verden som ønsker å bytte litt på "kjørestilen" i Skylin`ene sine! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg