Gå til innhold

Her Er Kongebilen!!!! Chrysler 300c

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Tja bilen ser helt grei ut, men fy faen. Senkinga av den røde ser jo helt forjævlig ut. Å senke bilen så jævlig mye er bare fælt :S

 

Luft er en fin ting;)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattigmanns-Bentley :spin

 

Spør du meg så kan Bentley bare gå og legge seg!!! Chrysler 300C med SRT 8 motor eller en HEMI motor er MYE kulere!!! :usa:

:bambam: Bentley

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 years later...
Tja bilen ser helt grei ut, men fy faen. Senkinga av den røde ser jo helt forjævlig ut. Å senke bilen så jævlig mye er bare fælt :S

 

det er jo luftsystem da luringen;) senker det jo bare så lavt når di er på show....

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt til det kommer en sving da, og de fantastiske amerikanske kjøreegenskapene kommer til sin rett???

Biler skal ikke BARE ses på, de skal faktisk kjøres også. Derfor velger jeg BMW!

Ikke helt uenig, men det finnes mange europiske biler som ligger dårligere på veien enn en 300 C.

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo luftsystem da luringen;) senker det jo bare så lavt når di er på show....

 

Nå er det to år siden jeg skrev det da. Luftfjæring var jeg klar over at det var, men at de blir senka helt ned i bånn for "show'et" sin del skjønner jeg ikke. Ser like jævlig uansett.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår