Kristian_E Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Hei! Noen som kan fortelle meg hvordan jeg tar av dekselet foran cd-spiller, varmeapparat, og div. knapper for varme i bakruta/tåkelys etc.? Det er dårlig kontakt i lyset til "skrubryterene" til varmeapparatet mitt, så må åpne dekselet og fikse dette. Noen tips?:) Er det bare dårlig kontakt eller noe mer styr? Mvh. Kristian E. Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 ta ut cd spilleren. skru løs de skruene som sitter dær. enkelt og greit:) Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Lyset på de bryterene mine faller ut støtt og ofte hvis jeg endrer temperaturen, viftehastigheten eller hvor de skal blåse :P Så skriv gjerne hvordan du fikk fiksa, det hvis du klarer det :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 høres jo rett å slett ut som det er veldig dårlig kontakt. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Må nok være det ja.. Prøvd å skru ut skruene bak CD-spilleren, men fremdeles virker det som om noe mer sitter nede ved "skrubryterene" for varmeapparatet. Noen som har gjort dette før og vet om det går an å ta av disse skrubryterene? Ganske sikker på at det er noe mer som må løsnes her nede på dekselet. Mvh. Kristian E. Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Kanskje festet i noe der askebegeret sitter? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Offe_ Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Slik jeg husker d tror jeg d kun er to skruer som holder dette dekselet der hvor cd-spilleren sitter.. det som holder fast dekselet ned med varmereguleringen er klipps, dra forsiktig utover så tenker jeg d ordner seg:) men jeg er ikke 100% sikker, er en stund siden jeg gjorde dette selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Det er to skruer og resten er klips.. Bare å dra av. :) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Stemmer, da får jeg prøve på det!;) Tusen takk!:) Var det utover dere dro, eller oppover? Er nok noen klips øverst og, siden jeg synes det sitter litt der oppe også. Er litt redd for å ødelegge dette dekselet siden det neppe vil se spesielt pent ut..;p Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Tok av mitt før jul. 2 skruer, resten klips. Dra ca rett ut. Sitter det driit hardt så er det noe galt ;) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Fikk det til, gikk helt fint. Tror jeg fant ledningen hvor det var dårlig kontakt. Hvis det er noen andre som skal gjøre det samme; det sitter to skruer under "skrubryterene" også, i tillegg til de 4 bak cd-spilleren. Skrubryterene drar man bare rett ut, og det er en skrue under hver av de to ytterste. Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg