Mr.X Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Noen som vei kor men kan få tak i det til en mazda 323 gtr??? stempler,kam,råder og lingnende:D :D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Hei. Ja, det vet jeg. Send en PM til meg, så skal vi finne ut hvor mye hest du vil ha. Så kan vi finne ut hva du trenger... mvh :cocain: Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Ja da e man i gang med bygginga:D :D Overhalling av gir kasse og litt fiksing av motor rom mens man venter på deler:cool: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 :D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 ser bra ut.. hva skal du gjøre med motoren da? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 13, 2002 Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Godt i gang skjønner jeg. Kom med noen framtidige specs da! Og du... Står du på badet og skrur eller? Fliser på gulvet jo! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2002 Originally posted by famir Godt i gang skjønner jeg. Kom med noen framtidige specs da! Og du... Står du på badet og skrur eller? Fliser på gulvet jo! Ikke akurat på bade, noen har jo fliser på verkstede også.(har ac å) Vet ikke helt ka det blir til det e jo pengene det kommer litt ann på. Har vanninnsprut, sinnter lamell, toppen e til porting+++++++ Kommer på gatebil med bilen så vi får se ka den er go for da..:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2002 Noen flere deler:D :D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Da er bilen min på veien igjen klar for rudskogen.. Bare de siste små justeringer på vannsprut og bensin trykk igjen:D Gleder mæ som fan til og kjøre på bane igjen.... Må også takke mazdafun,ebc,mazda på ensjø for og alle andre som har hjelpet til med bilen..:D Ser dere i speile på rudskogen:D :D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 har du bilde av selve bilen da? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 Det er bare en helt standar gtr.. svart og veldig høy...:D Bare kom på rudskogen så ser du den der:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xalibur Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by gtr Det er bare en helt standar gtr.. svart og veldig høy...:D Bare kom på rudskogen så ser du den der:D Ser at du har fått TurboXS dual-stage boostcontroller...er du fornøyd eller? Hvilken bov er det du har montert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Fikk du omsider tak i EBC-klosser? Jeg er skal skifte klosser selv snart, så hvis du kunne gitt meg et tips på hvilke klosser du bruker, så hadde det vært kjekt. Xalibur: Jeg har selv kjørt med en TurboXS dualstage boostcontroller, og den fungerte veldig bra! BOVen du ser på bildet er en TurboXS RFL (Really Fucking Loud)-ventil, som skal lage et sinnsykt bråk. Jeg kjørte med modellen under RFL, og den bråkte masse, så jeg kan tenke meg at den (rfl) høres når den pumper 1.5 bra rett ut i atmosfæren :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Jeg har en 'TurboXS Racing Bypass Valve Type-H34' som jeg må få satt på snart, men har lite lyst til å benytte meg av de samme 19mm uttakene hvor den originale plast dumpvalven står. Denne ventilen er i bunn og grunn den samme som RFL men er resirkulerende og ikke like RFL :) GTR: Har du festet dumpen på trykkrøret eller bruker det originale uttak(ene) på gummislangen ? Hvem kan evt lodde/sveise på aluminiumsadapteret til trykkrøret for en billig penge i Oslo området ? takker, Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg