Renate_89 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Tenkte å legge ut litt bilder av polo`n min som jeg ser andre har gjort:) Kom gjerne med tips og ideer på hva dere trur kunne vært tøft på bilen min:) skal gjøre litt med den frem mot sommeren nå:) Har ikke så mange bilder av den ennå men kommer flere etterhvert :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Tenkte jeg skulle hjelpe litt til... Du kan jo starte med å slippe bilen litt ned på bakken. Tone rutene, lakkere dørhåndtakene, kanskje en annen frontfanger, nye frontlykter. Men start nå med det som er billigst og gjør bilen litt bedre. F.eks senking, tone rutene. Det gjør susen :) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Du må ikke poste HTML-kode rett i innlegget, men bruke "Sett inn bilde"-funksjonen når du poster og bare legge inn adressen til selve bildet i den.. Fin polo forresten Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate_89 Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Noen som har noen forslag på åssen baklkter som hadde blitt fint på den bilen..? har tenkt litt på sota men vet ikke om det er det fineste i forhold til fargen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 http://www.bilforumet.no/polo/34786-2000-baklykter-p-polo-98-99-a.html Se på bildet av den røde poloen i den tråden. Det er orginale 6N2 lykter, og etter min mening blant de fineste lyktene du kan sette på en 6N :) Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Hvis du finner ut om senkesett fra 6N2 Passer på 6N så har jeg FK justerbart som jeg skal selge ;) Bra utgangspunkt du har der! Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Fk funker bra, sånn bare for å ha sagt det :) Har det på min! Du kan sette på øyelokk/senke panseret, nye lykter framme og bak, felger, senk, bygge anlegg i bagasjerommet, montere spillkonsoll, setetrekk, osv :) mye gøy ^^ Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate_89 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Hvis du finner ut om senkesett fra 6N2 Passer på 6N så har jeg FK justerbart som jeg skal selge ;) Bra utgangspunkt du har der! hvor mye skal du ha for senkesettet eventuelt da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 skal si ifra neste gang jeg er i nærheten av sandefjord, så kan du jo se om du får litt inspirasjon fra min polo.. jeg har jo ikkeno ekstra plastikk på den, kun den orginale color consept "stylinga".. men har jo skifta front og baklykter :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate_89 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 skal si ifra neste gang jeg er i nærheten av sandefjord, så kan du jo se om du får litt inspirasjon fra min polo.. jeg har jo ikkeno ekstra plastikk på den, kun den orginale color consept "stylinga".. men har jo skifta front og baklykter :) Ja det må du gjøre vettu :) Du er vel en del på vw-audi treff du? Blir vel med på de med typen med bilen hans etterhvert så kanskje jeg møter på deg der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 aldri vært på no særlig treff egentlig.. hehe.. har VELDIG liten bil-interesse.. så er jeg på treff er det for å delta i bilstereo greier :) men møter da opp og viser frem bil om det er treff i nærheten :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate_89 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 aldri vært på no særlig treff egentlig.. hehe.. har VELDIG liten bil-interesse.. så er jeg på treff er det for å delta i bilstereo greier :) men møter da opp og viser frem bil om det er treff i nærheten :) ånei.. hehe. jaja.. kan jo hende vi møtes forde da:) trur jeg skal bestille de baklyktene på bs nå ;) hehe.. de sota.. Har kikka litt på røde også.. de til 6n2 men trur ikke de blir noe fine på den fargen jeg har på bilen for den er mere burgunder rød og ikke lik lyktene.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 funker hvertfall veldig bra de sota lyktene.. ringer du bort og, så kan du jo kanskje hente lyktene med en gang :) er bare plug and play.. må vel ta av to skruer pr lykt ellerno :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 hvor mye skal du ha for senkesettet eventuelt da? :) 3-3500 kr :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Veldig fin bil og et veldig fint utgangspunkt du har der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg