Gå til innhold

Sanger som har gått i glemmeboka...

Ranger emnet


2Fat 2Fly

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel egentlig ikke uten grunn at slike sanger går i glemmeboka.

 

Det er en stor synd og skam at veldig mange "musikere" på 80-90-tallet og fram til nå får servert ferdige låter fra plateselskapene. Markedet oversvømmes av dårlige låter bare for å tjene mest mulig penger. Det utrolige er at folk går fem på.

 

Hvor mange låter har vel Britney eller lignende artister skrevet og lagd melodien til selv?

 

Nei takke seg til gode gamle rockband.

Credence, Zeppelin, Eagles, Stones, Black Sabbat, Iron Maiden, Guns 'n' Roses, Kiss og Metallica for å nevne noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel egentlig ikke uten grunn at slike sanger går i glemmeboka.

 

Det er en stor synd og skam at veldig mange "musikere" på 80-90-tallet og fram til nå får servert ferdige låter fra plateselskapene. Markedet oversvømmes av dårlige låter bare for å tjene mest mulig penger. Det utrolige er at folk går fem på.

 

Hvor mange låter har vel Britney eller lignende artister skrevet og lagd melodien til selv?

 

Nei takke seg til gode gamle rockband.

Credence, Zeppelin, Eagles, Stones, Black Sabbat, Iron Maiden, Guns 'n' Roses, Kiss og Metallica for å nevne noen.

 

kunne ikke vært mer enig:pray

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ikke vært mer enig:pray

X 2

 

Men ikke glem Taxi av Dr bombay. Hah husker jeg hørte på han når jeg var en liten jævel. :P

 

Metallica, Iron maiden, Led zeppelin, etc er artister som er tidløse. Som faren min sa til en kamerat, gutten hører på de samme sangene som vi hørte på. :pray

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja om dere liker metall så kan dere vel lage en egen whinetråd der da!

 

Poenget dems er vel heller at slik musikk ofte går i glemmeboka av en grunn. Låtene blir ikke skrevet selv av de som fremfører sangen, og man ser jo på gamle rockeband hvor populær de enda er blant folk. 20-40 år etter! Det sier bare litt, når dr bombay ble glemt 6mnd etter sin første hit.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poenget var bare å sammenligne hip hop og metal/rock når det gjelder sanger i glemmeboka.

 

Dr bombay var jo aldri noe særlig bra, det var bare en hit gruppe som jeg kaller dem som las ketchup. De er populære i en liten periode og så er det noen som tar over.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg begynne å bli flau, siden jeg faktisk hører på endel av sangene som etterhvert kommer?

Mest av nostalgiske grunner, og f.eks. Toy-Box kommer stort sett bare på når mediaspilleren min bestemmer seg for at det er neste tilfeldige sang.

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår