Renate_89 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt pene godkjente sota baklykter til en grei pris? Lett en stund nå men finner ikke sånne jeg vil ha.. hehe.. håper noen kan hjelpe meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 bs bildeler har noen mørke grå.. de ser ganske ok ut.. koster nesten ingenting og holder jo til der du bor :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate_89 Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 ja de til 690 mener du? ja men vet ikke hvordan de blir på min bil.. Har burgunder rød polo liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 jeg har hvertfall de på bilen min, og ser bra ut det.. men nå er jo ikke min rød :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate_89 Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 har du bilde så jeg kan se? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate_89 Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 ja det var tøft det :) Takk for tipset :) Hvor har du kjøpt takspoileren din a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 den er orginal :) color consept :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate_89 Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Men tenkte meg egentlig litt lysere baklykter.. Ikke så mørke liksom.. Er de der godkjente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 de er godkjente ja.. ser litt mørkere ut på bilde enn de egentlig er :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg