kapt_landkrabbe Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Er det noen av dere som har monter x-tralys til Touran? Type Bosch Navigator, Hella rally eller lignende? Bilder? Jeg har tenkt å sette på noen ekstra på min sorte 2007 touran, men er litt usikker på om det blir merkelig... Har kikket på passaten og forsøkt å sammenligne uten at jeg helt har greid det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DzeStiger Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Har sett flere Touran-taxier i Bergen som kjører med ekstralys, og ingen av de har xenon heller tror jeg.. Synes det ser klumpete ut med enorme 1000metere i grillen på Touran.. Skulle selvsagt hatt bi-xenon... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Så en ganske så spesiell touran her om dagen. Nede der grøftelys / tåkelys skal være hadde den fått satt inn smilefjes-lykt fra nye audi A5. Litt off topic, men lys er lys :) Nye biler med runde former passer ikke store kastere i fronten. Noen små ovale pent plassert midt i grillen kan se fint ut. Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Denne du så? Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Kunne ligne litt, men den jeg så hadde de lysene som bøyer opp ytterst. Slik på en måte: http://images.motortrend.com/photo_gallery/112_0707_26s+2008_audi_s5+headlight.jpg Plassert helt nederst ytterst i grillen Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 sitter org rs6 led lys på denne . Sorry for ot her Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red_line Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Denne du så? den leppen/fangeren som er på denne. hvor får jeg tak i den ? Siter Mercedes w210 stv avantgarde Mercedes 2004 vito Nissan 200sx s13 "drift bilen" Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andemann Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Prøv og lek litt i photoshop for å se hvordan det blir seende ut. gimpshop og paint.net er ok gratisalternativer Siter VW Touran 1,9 TDI 2004 modell Planlegger en carputer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RS1 Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 den leppen/fangeren som er på denne. hvor får jeg tak i den ? Ser ut som ABT frontspoiler. Fikk ihvertfall tak i ABT front til Passat hos Gundersen Sportscar. http://www.gundersen-sportscar.com/ Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Ekstralys er etter min mening skikkelig stygt. Hadde aldri montert dette på min Touran Vertfall. Slike bøtter jeg har sett noen ha på en Touran i grillen er rett og slett bare helt forferdelig stygt. Ødelegger hele totalinntrykket synes jeg. Hvis jeg absolutt måtte ha ekstralys (noe jeg tviler på de fleste MÅ ha) så ville jeg vertfall på en eller annen måte felt de inn i grillen. Men er som sagtusikker på hvordan dette vil bli seende ut også... Ekstralys i grillen passer følgende steder etter min mening: 1. I grillen på en rånete elfre Volvo. 2. På rallybiler (da man faktisk trenger litt ekstra lys, og hvor selve utseende på bilen ikke er det viktigste. Bruk av ekstralys på nyere biler (eller på biler i det hele tatt hvor formålet ikke er å få bilen til å se harry ut) kan i beste fall forsvares hvis man har ett syn som krever ekstra lys for å få med seg det som skjer forran bilen. Men da er min mening alikevel at man kanskje bør vurdere og parkere bilen for godt fremfor og montere slike lykter. Puh... Det var vertfall min mening :) Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg