Gå til innhold

MTX JackHammer...? Noe annet?

Ranger emnet


Bipolar

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får helt sikkert noe til 50 000,-. Bare husk at du må legge av mye til batterier, dynamo, kabling og andre småting som koster penger. Skulle slett ikke forundre meg om det ryker minst 10-15.000 bare der.

 

EDIT: skal du bruke det til "vanlig musikk" er vel Resonant Engineerings XXX-serie koselige saker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får helt sikkert noe til 50 000,-. Bare husk at du må legge av mye til batterier, dynamo, kabling og andre småting som koster penger. Skulle slett ikke forundre meg om det ryker minst 10-15.000 bare der.

 

EDIT: skal du bruke det til "vanlig musikk" er vel Resonant Engineerings XXX-serie koselige saker...

 

 

Ja skjønner. Det ble litt ekstra det ja..Men du har helt rett i det du sier, 10-15k kan det fort bli med alt det ekstra som trengs..

 

Resonant Engineerings ja..Det må vi søke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DD z-serien koster noe sånt som 49.000 pr element og vil funke DÅRLIG til musikk..

 

Når har du hørt på Z subbene til DD Eirik? :)

Etter det jeg har forstått så er det absolutt ingenting i veien med lydkvaliteten på disse. Men klart, blir jo aldri verdt 49k.

Den nye 9500 serien til DD ville jeg tatt en titt på.

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville nok også tatt en titt på DD 9515, tåler mye og skal fungere veldig bra til musikk. har en selv men den har noen år på bak seg, ikke at jeg ikke er fornøyd med den:D

desuten koster de ikke så mye, er vel 12K per stk.

og en Z1 forsterker til hver så er vi der;)

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

 

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
ville nok også tatt en titt på DD 9515, tåler mye og skal fungere veldig bra til musikk. har en selv men den har noen år på bak seg, ikke at jeg ikke er fornøyd med den:D

desuten koster de ikke så mye, er vel 12K per stk.

og en Z1 forsterker til hver så er vi der;)

 

 

Jupp. Det hadde vært veldig greit! Men må nok legge meg litt under det igjen også tenker jeg..Pengene streker ikke så langt i år:D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår