Aceofspades Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Nå tenkte jeg mest på at karosseri og chassi var i kevlar/carbon Hjuloppheng og motor osv osv er jo sef. andre materialer. men tror det er mest alu. og metaller med finere legeringer og fint lite tynnplate av vanlig stål på de ;) De er vel mye mer verdt i dag enn de var nye,så de fleste er vel godt tatt vare på vil jeg tro og håpe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Nå tenkte jeg mest på at karosseri og chassi var i kevlar/carbon Hjuloppheng og motor osv osv er jo sef. andre materialer. men tror det er mest alu. og metaller med finere legeringer og fint lite tynnplate av vanlig stål på de ;) De er vel mye mer verdt i dag enn de var nye,så de fleste er vel godt tatt vare på vil jeg tro og håpe!! Retta opp litt i forrige innlegg så ser du hva jeg mente.. :) Håper mange av bilene er redda og står i en god og varm garasje under restaurering. Uheldigvis så er det nok langt fra sannheten :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 mange av disse bilene står nok i land der de ikke har samme status som her i Europa, derfor så er de dumpet. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Ser da flere der som er Britisk-registrerte.. Ratlook-materiale på et par av dem iallfall :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 mange av disse bilene står nok i land der de ikke har samme status som her i Europa, derfor så er de dumpet. I mine øyne fortjener de ikke en dritt mer enn det de får. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg