Orihime Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Hehehehe... stemmer! Eneste forskjell er vel at du har full S-Line styling pluss Cupra leppen, mens jeg har full S4-styling. :D Jepp :) Sleng ut et bilde da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 (endret) Det kommer! Det kommer! :) :) (Må bare komme meg hjem først.) ;) Endret Juli 2, 2010 av Legolego Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Bilder av den nydelige maskinen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 (endret) Litt for mye sol i Stavanger for tiden til å få tatt skikkelige bilder. :D Edit: Et rett forfra (S-Line emblemet har jeg fjernet): Endret Juli 1, 2010 av Legolego Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Der ja :D Bortsett fra at jeg har litt mer svarte detaljer enn deg, så er dem så godt som tvillinger ja :D Si ifra hvis jeg skal fjerne bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 (endret) Der ja :D Bortsett fra at jeg har litt mer svarte detaljer enn deg, så er dem så godt som tvillinger ja :D Den nederste delen på bakfangeren (mellom pottene) skulle egentlig være ulakkert, men Møller gjorde feil... Jeg gadd aldri å bry meg særlig med det. Har vurdert å få lagt på noe folie, men som dere ser så ble det med tanken. ;) Det går en NESTEN lik til i Stavanger...tror jeg. Jeg har bare sett den én gang, men jeg vinka hvertfall til hun som kjørte. :D Edit: Har jo matchende takboks også (kjempegammelt bilde): Endret Juli 1, 2010 av Legolego Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Synes den er pen jeg i hel rød :) Men enda en rød B6 med lambo hjul? Den må du prøve å få tatt bilde av en gang :) Jeg var i Stavanger i fjor men :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 Nei, den hadde ikke lambo-hjul da, men ellers var den "kliss lik" din bortsett fra den hadde rød speilhus. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 Nei, den hadde ikke lambo-hjul da, men ellers var den "kliss lik" din bortsett fra den hadde rød speilhus. Artig. Ser du den så knips et bilde ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23182523 Tipper at denne kommer til å bli solgt fort :) Strøken bil ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Tipper at denne kommer til å bli solgt fort :) Strøken bil ja :) Du hadde rett! ;) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Du hadde rett! ;) Får håpe neste eier tar like godt vare på den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Bilen blir hentet på lørdag. Jeg gruer meg... kommer til å savne den masse! :( Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Da er bilen borte. :'( Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 Synd for dette var en utrolig fin bil... Håper nesten eier tar godt vare på den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg