Legolego Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Har fått nytt leketøy... Gleder meg bare litt til våren. :D Prøvemontering av nytt undertray: Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39 m5 Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Her kommer endelig noen få bilder av bilen min. :partyon: Alle bildene er ikke like gode, men det får dere bare tåle. :) Jeg vil legge ut flere bilder etter hvert. F.eks. av interiør o.l. Kom gjerne med spørsmål og/eller andre innspill. :) Hei! Denne bilen har et kanonbra utgangspunt!! Blir helt sikkert sykt fin;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39 m5 Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Du skulle hatt MTM felger på, 19" Sykt rå! har det selv;) Lik bil, bare sølv, lakkert helt ned + rs4 dør lister/skjørt.. Skal prøve å få lagt ut bilder av gliset mitt og;D Har du chippet motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Hei! Denne bilen har et kanonbra utgangspunt!! Blir helt sikkert sykt fin;) Bilen er ferdig den. Må bare bla litt videre i tråden. :) Blir sikkert nye felger til våren. Det var sykkelen som var mitt nye leketøy... :D Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre2104 Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Bilen er ferdig den. Må bare bla litt videre i tråden. :)Blir sikkert nye felger til våren. Det var sykkelen som var mitt nye leketøy... :D Hvordan har det gått med bilen i vinter? Lenge siden det har skjedd noe her;) Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Hvordan har det gått med bilen i vinter?Lenge siden det har skjedd noe her;) Bilen har det fint den! ;) Vurderer fremdeles felger til våren... Jeg skal legge ut bilder hvis jeg finner noen. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre2104 Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Bilen har det fint den! ;) Vurderer fremdeles felger til våren... Jeg skal legge ut bilder hvis jeg finner noen. :) Ja, blir spennende! Bilen er bare råfin. Lurte på et par ting etter å lest gjennom tråden... Har du S-line front på den? Jeg tenkte på gitteret rundt tåkelysene om de går i den vanlige fronten?... evt slipes på denne og? Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Ja, blir spennende! Bilen er bare råfin.Lurte på et par ting etter å lest gjennom tråden... Har du S-line front på den? Jeg tenkte på gitteret rundt tåkelysene om de går i den vanlige fronten?... evt slipes på denne og? Takk! Nei, jeg har full S4-optikk. Jeg har altså ikke gitter rundt tåkelysene, men sort plast med 2 rette...ja...se på side 6 så forstår du hva jeg mener. Gitterene fra S-line fronten plasser ikke i non-S-line front. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre2104 Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Takk!Nei, jeg har full S4-optikk. Jeg har altså ikke gitter rundt tåkelysene, men sort plast med 2 rette...ja...se på side 6 så forstår du hva jeg mener. Gitterene fra S-line fronten plasser ikke i non-S-line front. Aha..så du har S4 fangere både foran og bak sant? Har du noen peiling på om rammene til tåkelysene kan byttes på en non-s-line front?:P Siter (X) Audi A4 Avant, 2002 (x) VW Golf 3, 1.8 GL, 1993 (evig pengesluk-spiral) (x) VW 1302 1600 cc, roadster 1972, (grombil)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Aha..så du har S4 fangere både foran og bak sant?Har du noen peiling på om rammene til tåkelysene kan byttes på en non-s-line front?:P Stemmer! Nei, jeg har ingen anelse om de kan tilpasses på noen måte, men jeg vet 100% at de ikke passer "bolt-on". Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Jeg vurderer å selge bilen. Noen der ute som kunne vært interessert? :) Har forresten satt på 19' Gallardo replica felger (skal legge ut bilder når jeg kommer hjem). Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Jeg vurderer å selge bilen. Noen der ute som kunne vært interessert? :) Har forresten satt på 19' Gallardo replica felger (skal legge ut bilder når jeg kommer hjem). Du fikk tak i Gallardo felger du og ja. Hvor kjøpte du dine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Du fikk tak i Gallardo felger du og ja. Hvor kjøpte du dine? Ja, jeg bestilte like etter at jeg pratet med deg om dem (altså før du fikk dem). Samme plass så deg. ;) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Ja, jeg bestilte like etter at jeg pratet med deg om dem (altså før du fikk dem). Samme plass så deg. ;) Okay :) Nesten tvillinger bilene våre nå da. Hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Okay :) Nesten tvillinger bilene våre nå da. Hehe :) Hehehehe... stemmer! Eneste forskjell er vel at du har full S-Line styling pluss Cupra leppen, mens jeg har full S4-styling. :D Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg