emilhetty Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 ja blir vell en FK blokk da;D kan jeg bruke toppen min? 530 mener jeg det var, funker den på fk blokka da? hvilken kam anbefales? Hvis det er 530 topp fra f motor så skal det gå, Folk mener at det er forskjell på forbrenningskammerene i toppen fra f og gassermotorer. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 å du sko vært forvist fra samfunnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 å du sko vært forvist fra samfunnet Jaha? Og hva mente du med det? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg