brimi87 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 kjøpt meg 2003modell 1.9tdi 3BG, hærlig bil foresten:) d er kun 100 hk motoren, noe som signaliseres med at kun i`en bak på bilen er rød, å td er blank. men på motordekselet er både d og i rød... vil det si at det er d samme motoren som 130hk, bare nedjustert til 100hk? vurderer chip, men noen sa at motoren er svakere bygd enn 130hk, og vil ta unødvendig slitasje av chipping. stemmer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Jeg mener at det er to forskjellige motorer, en del mer forskjell enn bare nedjusteringa :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 mener også det er ulike motorer, du må ikke ta for gitt med de røde bokstavene for dette har volkswagen ikke system på lengre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 to røde bokstaver betyr vel at det er pumpedysemotor? Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Har blitt fortalt at det er forskjellige motorer eg også, noe eg kunne tenkt meg å fått bevist, pga det må da vera dyrere å lage forskjellige motorer kontra bruke de samme delene, vet det er forskjeller på komprisjonsforhold, men det er nok bare toppen eller stemplene, kanskje noen som jobber på møller eller lignende skulle sport opp delenr på råder og veiv, kanskje topper om de selgest komplette.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg