pepa Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 nice :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 Jeg kan anbefale å laste ned denne lille videoen BestMotoring's "Hot Version" om Honda NSX ca 25min lang. Filen er ca 120MB i RealMedia format. Klikk her for å laste ned "Hot Version" NSX Spesial Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 "finn en feil" eller no sånn? ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Jeg ser vel en NSX sånn ca hver dag... En eldre kar som bor 30 meter unna meg i Eidsvoll har en slik en. Fet kjærre! På vinterstid er det lett å se om han har reist til jobb om morgenen da man nesten skulle tro at han får betalt av veivesnet for å ploge veiene oppi her :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 det skulle vært skuddpremie på de som bruker en NSX om vinteren! tenk hvis noe skulle skje! da hadde verden hatt en mindre NSX. og det hadde vært trist :( egentlig samme for meg men jeg ville aldri kjørt den om vinteren.. :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Originally posted by Schlasken det skulle vært skuddpremie på de som bruker en NSX om vinteren! tenk hvis noe skulle skje! da hadde verden hatt en mindre NSX. og det hadde vært trist :( egentlig samme for meg men jeg ville aldri kjørt den om vinteren.. :) Fangeren hans er ikke vidre pen da... Han har tapet den med svart/gul advarsel-tape eller hva den heter. Noe slikt noe: ////////////////////////////// Ikke lett å forklare... :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 den nsxen som er vraka. FAEN den ser ikke ut!! fyh faen for et smell det må ha vært Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Den møtte sikkert den svære pick-up`en som står ved siden av, og brukte hele NSX`en som hopp! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prolixin Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 Ser jo mere ut som den har tatt fyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 3, 2002 Rapporter Share Skrevet August 3, 2002 har kanskje møtt pikk-upen og tatt fyr deretter uansett.. det er for jævlig å den. nesten som et oppkuttet menneske. :( Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg