Thilip Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Lite tid om dagen så ble kjappe bilder, vad tycks? Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Omg, dette ble NICE thilip! Er så glad for at du fikk ordnet alt :D Blir fullkomment med ny front :D Hvilket understell kjører du på forresten? Originalt s-line eller? Takk kompis:) Org s-line ja.. får se til sommern hva jeg gjør med det. Er litt keen på stuk foran jeg da.. hvor mye måtte du ut med for den bakfangeren egentlig? den er feit :D kommer til å gjøre seg bra på bilen din de tinga du har handla nå :thumb Takk :)2100,- betalte jeg, fra Møller. Ferdig grunnet. Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Takk kompis:) Org s-line ja.. får se til sommern hva jeg gjør med det. Er litt keen på stuk foran jeg da.. :) Skjønner, skjønner :) Hva med senkeskåler da? Tror de passer s-line :) Da får du vel 2-3cm mer fremme :) Ble forresten lekkert med endestussene :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Wow der ble det endestusser ja. Litt overkill store eller ser det bare slik ut? Hvor store er dem? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Skal si det går fort i svingene her, måtte du bygge om eksosen eller var det plug and play hos svendsen? Dette ble kjempe ass!!:) Keep up the good work niggz;) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hehe, takk gutter! Det ser bedre ut i virkeligheten.. Nå hadde han vasket bakleppa, så kanskje det gjør sitt? Endestussene er 2". Tror 1" er 2,54 cm? Det måtte bygges om visstnok.. Ble de for store eller? Ville fylle utskjøringene godt. Tror det blir bedre inntrykk når bilen er vasket! Thanks snow white:) Senkeskåler er ikke dumt..Hvordan blir kjøreegenskapene? Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hehe, takk gutter! Det ser bedre ut i virkeligheten.. Nå hadde han vasket bakleppa, så kanskje det gjør sitt? Endestussene er 2". Tror 1" er 2,54 cm? Det måtte bygges om visstnok.. Ble de for store eller? Ville fylle utskjøringene godt. Tror det blir bedre inntrykk når bilen er vasket! Thanks snow white:) Senkeskåler er ikke dumt..Hvordan blir kjøreegenskapene? Er dem ikke større enn 2"? Da lyver bildene hvertfall. Jo dem er nok større enn 2" ;) Senkeskåler går ikke på noen måte ut over kjøreegenskapene. Jeg vurderte det selv en stund men da det var vanskelig å få tak i noe av bra kvalitet pga utgått i produksjon så velger jeg nok heller justerbart senkesett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hehe, takk gutter! Det ser bedre ut i virkeligheten.. Nå hadde han vasket bakleppa, så kanskje det gjør sitt? Endestussene er 2". Tror 1" er 2,54 cm? Det måtte bygges om visstnok.. Ble de for store eller? Hehe...disse endestussene er IKKE 2". De er minst 4" og jeg tror egentlig de er ennå større. Kanskje 4,5" eller 5". :) Jeg håper du har eksos ut i begge? :D Etter min mening syns jeg de ble litt store, men vi kan ikke alle ha samme smak. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hale enkel oval skrå 3".. Er vel denne da? Den andre som er 2" står det Rustfri 2" Oval potte simons. Det kom eksos ut av begge til sluttm, hehe.. Var rimelig svett i trøya de første minuttene. Ja, godt vi er forskjellige :D Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Syns dem så litt for brutale ut selv jeg. hehe :D Men ta bilder litt lenger unna så ser vi det bedre. ;) Uansett er det jo blitt en stor forandling på bilen nå og enda bedre blir det når du får på fronten! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Hale enkel oval skrå 3".. Er vel denne da? Den andre som er 2" står det Rustfri 2" Oval potte simons. Jeg tror fremdeles de er minst 4". :) Hvor store er dine NoLimit? Jeg synes disse ser større ut... Blir spennende å se sluttresultatet! :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Til sammenligning: NoLimit: Thilip: LegoLego: Når bilen min er like ren som LegoLego sin på det bildet så tror jeg inntrykket blir annerledes. Selv syns jeg mine endestusser hadde gjort seg bra på din, LegoLego :) Er det bare vinkelen på bildene, eller har dere begge 2 bredere hjulbuer enn meg? ;) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Til sammenligning: NoLimit: Når bilen min er like ren som LegoLego sin på det bildet så tror jeg inntrykket blir annerledes. Selv syns jeg mine endestusser hadde gjort seg bra på din, LegoLego :) Er det bare vinkelen på bildene, eller har dere begge 2 bredere hjulbuer enn meg? ;) Hehe...mine endestusser så litt små ut nå, men de er helt originale. Jeg målte dem i dag og de er 2,5" i ytre diameter. Her har jeg photoshoppa på NoLimits endestusser (i litt mindre utgave): Angående hjulbuene: Ja, vi har den oppgraderte/bredda versjonen av A4'en. Den koster en del mer, men det er verd det. Hehe...neida. NoLimit og jeg har tatt bildene lenger i fra bilen og dermed synes bare hjulbuene bedre. Don't panic! :D Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Please ikke quote bilder, da tar det jo en halvtime å laste sida. Men uansett, jeg synes hvertfall det ble fett :) Tror inntrykket blir enda bedre med andre bilder :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Please ikke quote bilder, da tar det jo en halvtime å laste sida. Ja, ja...har man ISDN så... :) Har beholdt mitt eget bilde i quote'n for bedre å vise forskjellen. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg