Gå til innhold

Thilip / Min Audi A4 Avant S-Line 2004

Ranger emnet


Thilip

Anbefalte innlegg

  • Svar 572
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aha! Hørte at det gikk fint bare med vanlig fanger, men den trengte modifikasjon. Tror nesten jeg prøver meg på det. Koster jo halvparten :)

 

Men har du grunna delene? eller kom de ferdig primet?

 

Riktig det. Den trenger en del modifikasjon men det er fullt mulig å montere den nedre delen på originalfanger.

 

Og ja, delene kommer ferdig grunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, ligger i bilen. Orker ikke å hente de! Kanskje imorgen, er ikke sikker på om jeg skal vente til snøen har smeltet med å montere på. :) Ja, jeg er kjip!

 

Heheh, enig med deg, vent til snøen er borte:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Lenge siden nå folkens :) Endelig ferdig på alle eksamener og venter på autorisasjaon :) (wee..)

 

Regner med at jeg får montert stylingen iløpet av en ukes tid. Har fått tilsendt ny speilkapper av quattroco pga. nuppete overflate. God Service btw..

 

Eller så har jeg i det siste merket at rattutslaget på bilen begynner å bli større og større. Er liksom for "lett" og upresis i styringen, spesielt ved små dumper... Noe som vet hva det kan være? Et eller annet som må strammes/justeres?

 

God helg!

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden nå folkens :) Endelig ferdig på alle eksamener og venter på autorisasjaon :) (wee..)

 

Regner med at jeg får montert stylingen iløpet av en ukes tid. Har fått tilsendt ny speilkapper av quattroco pga. nuppete overflate. God Service btw..

 

Eller så har jeg i det siste merket at rattutslaget på bilen begynner å bli større og større. Er liksom for "lett" og upresis i styringen, spesielt ved små dumper... Noe som vet hva det kan være? Et eller annet som må strammes/justeres?

 

God helg!

 

Hmm, servoen?? jeg kan ikke si jeg har peil....

 

Noen ulyder?? vet ikke om det kan være bærearmer jeg:)

 

gratz med eksamener btw:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, servoen?? jeg kan ikke si jeg har peil....

 

Noen ulyder?? vet ikke om det kan være bærearmer jeg:)

 

gratz med eksamener btw:)

 

Ingen ulyder, bare veldig dødstyrt i fart :P Jeg vrir rattet nesten 2 ganger rundt for å svinge 90 grader.. Det er liksom områder i svingradiusen hvor rattet ikke har noen motstand ved rotasjon..(å herregud så vanskelig det er å forklare :P)

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ulyder, bare veldig dødstyrt i fart :P Jeg vrir rattet nesten 2 ganger rundt for å svinge 90 grader.. Det er liksom områder i svingradiusen hvor rattet ikke har noen motstand ved rotasjon..(å herregud så vanskelig det er å forklare :P)

 

hehe, ja høres ikke ut som enkleste sak og forklare.

Men lett og finne ut:) Sjekk forstillinga du:)

Ikke store kostnaden uansett hvis det ikke er no gærnt.

Men greit og finne ut hvis det ER no gærnt:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare ha deres mening :D

 

Blir dette for jalla på sort bil, eller kan det funke? Blir kanskje mer cleant uten... Fyr løs!

 

(Tenker på lyktene)

 

15000_6.jpg

 

Kjør på med de LED lyktene! Jeg er normalt helt imot lyktemodifikasjon i hekken, men jeg kjøpte disse lyktene på impuls i desember, synes de så nice ut=) Meen jeg sendte lyktene i retur til NBS i går pga kondens i den ene baklykta, å gjør ett nytt forsøk når jeg får nye i retur. Jeg fikk mye god feedback på de lyktene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår