mills_kaviar Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Hei, er litt usikker på hvilke av disse som er mest aktuelle.. og tenkte at jeg kunne spørre her, noen som har noen meninger om disse bilene? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12284472&sid=xz5cbaXMkFD811744 FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Begge bilene er forsåvidt et bra kjøp. Gjerne litt dyr den 90'en, samtidig som det på 80'en ikke var noen upris. Men. Det er stor forskjell på 75 og 136 hk. Bilene veier tross alt en del kilo, slik at mitt valg utvilsomt hadde falt på 90'en. 75 hk blir noe smått, er vel en TDK-motor? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Ville gått for den øverste med Quattro. Ikke så ille pris for den egentlig. Den nederste er en 1.9 tdi med 90 hk. Kjempebra motorer. Den står registrert som 90hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karrema Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Heisann, først må du vurdere hva du vil ha, når det står mellom to så forskjellige motorer... bilene er greie i seg selv, men skal du ha en drivstoffgjerrig sliter velger du tdi`n... vil du ha en bil med betraktelig bedre drag i samt null problemer vinterstid velger du 90`n... uansett er begge to bra kjøp prismessig.... Siter Audi A6 2.5 Tdi -96 mod Audi A6 2.6 1994 mod Audi 80 B4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Det har jo vært bytta motor på den tdi'en, hvordan vet jeg at det ikke er satt inn en td 75 hk? da hadde den vel kanskje vært registrert som det? er det noe forskjell på motorene utseendemessig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 ingen som vet? noen som kan fortelle meg hva jeg bør se etter på disse motorene? han sa at det ikke var noen tegn til oljelekarser på den.. motoren har gått 195' så da skulle vel reg reima være byttet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Regreima skal byttes hver 90.000 på disse, så den burde ha vært skiftet for 15.000 siden. Er ikke så lett å se forskjell egentlig, kan jo se på motorkode da... 1Z er hvertfall 1.9tdi, det som stort sett sitter i disse. Ser og forskjell på dieselpumpa. Rart om de setter inn en 1.6 TD,men er jo ikke umulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 man får jo 1,9 tdk med 75 hk.. som kalles td? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Ja, det stemmer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-m-askim Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hvor mye er en Audi 80 1991 modell verdt? Bilen har gått 227 tusen og er strøken.. Ca pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 20.000 kanskje... Men er jo en del som spiller inn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg