dfrags Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Hei Idag skulle jeg sette inn et nytt K&N innsatsfilter i min Audi s4 2.2tq 93 mod. Da jeg skulle starte bilen så hoppet den litt på turtallet og så stoppet den. Prøvde å starte opp bilen igjen å holde den på ca 1500rpm. Da kom det litt poffelyder samtidig som turtallet hoppet litt. Testet å kjøre en tur å bilen stopper vis jeg ikke holder litt turtall på den. Da jeg kicker bilen (automatgear) så bygges bare turbotrykket opp og turtallet går sakte opp til 3000 rpm (ca 3sek) før bilen faktisk begynner å akselerere. Slipper jeg gassen da så er det akkurat som at bilen bremser. Blir nykking da. Da jeg skulle sette i filteret så merket jeg at det var litt fuktig i den der boksen som er koblet til luftfilterboksen. Er det luftmengdemåleren eller? Er det den som er gåen? Syntes bilen alltid har vært litt treg i starten når jeg skal akselerere Håper på svar:) Siter - Audi A4 2.0TDI 05 - Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dfrags Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Idag tok jeg ut hele luftfilterboksen så oppdaget jeg at de der trådene som går rundt inni det røret som er koblet litt luftfilterboksen er revnet. Er dette luftmengdemåleren? Og er det det som er problemet mitt? Siter - Audi A4 2.0TDI 05 - Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Er luftmassemåleren ja. Om ikke denne er i orden så går ikke bilen skikkelig! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isaksa Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 vell, husket og koble til lmm.. hehe det glemte jeg.. *flau* Siter Audi A6 R5 Volvo 242L 1978 Mod Audi S4 2.2TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dfrags Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 glemte av denne tråden.. Joda var lmm. ny lmm fra møller til 2800kr funket fint:) Siter - Audi A4 2.0TDI 05 - Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg