Gå til innhold

Hvilken STASJONSVOGN bør man velge??

Ranger emnet


Danielos

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Tenker å kjøpe stasjonsvogn fra 1998 og oppover og lurer på hvilken dere vil anbefale..:viske:

 

Vil ha en bil som man ikke må på verksted med i hytt og pine,og en bil som ikke koster flesk å reparere, men en bil som man kan ha "råd til å leve med":wonder:

 

Hørt veldig mye forskjellig om hvilke biler som er bra osv.:confused:

 

Og hvor langt kan bilen gå før den begynner å "tulle" seg og synger på siste verset..

 

Kom gjerne med GODE og DÅRLIGE erfaringer.

 

Legg gjerne ut bilder av tøffe stasjonsvogner også :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opel Omega! :) Billig bil og deler og ganske slitesterke. Om det må gjøres noe er de enkle å skru på også, så da kan det jo hende du slipper å inn på verksted i det hele tatt:)

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, her anbefaler alle det merket de selv kjører ser jeg.

 

Jeg ville vurdert toyota avensis, en med lav km og servicehefte. D4D motor.

 

Eks. AutoDB.no

 

Da har du en bil som er driftsikker og rimelig i mange år framover. Kansje ikke det fineste utseende, men har sett et par Avensiser som er senka med litt freshe felger. Ser absolutt ikke dårlig ut:)

For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.

 

Har fått med meg at Audi & BMW bør jeg holde meg unna.

Dyre biler å eie altså..:cool:

 

Men har lyst på en litt pen Stasjonsvogn som man vet å kunne stole på, der man kan unngå verksted oftest mulig,eller aldri!

 

Gjør heller ikke noe at bilen ser litt RÅ ut,eller kan bli litt fet :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota, mercedes, volvo eller saab. Driftsterke biler :) Selv har jeg peugeot, men anbefaler ikke det, har en følelse av at den må på verksted pga den minste ting:P

 

Fatter har kjørt volvo i alle år, streker aldri!

 

Skal være enig med deg der,men når det gjelder Volvo må man holde seg til 200,700 og 900 serien.Har selv hatt en del av de,men etter at jeg gikk over til 850 og senere V70 har jeg hatt veldig mye små tull.Ikke store greiene,men det er kjedelig med en motorlampe som lyser flere ganger i mnd uten at det blir funnet feil.Blir dyrt med diagnoser i lengden(har skaffet meg eget diagnose utsyr nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår