volvo264 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 har ein vinterbil eg kunna tenkt meg å få på en kufanger, kansje noen synst de er tåpelig men trur de kunna blitt litt tøft og ikkje minst litt artig pga de ikkje må gå utover fronten om enn skulle støte på ett kvart=) noen som har sett en 200 serie med kufanger? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Blir du sett med kufanger på, så er onkel ikke lett på tå! Selv om det er vinterbil, så ikke ødelegg bilen med det da... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 har ein vinterbil eg kunna tenkt meg å få på en kufanger, kansje noen synst de er tåpelig men trur de kunna blitt litt tøft og ikkje minst litt artig pga de ikkje må gå utover fronten om enn skulle støte på ett kvart=) noen som har sett en 200 serie med kufanger? Har faktisk sett en gammel type 245 som var sandfarget, og hadde fått sveist på en bøyle oppå fangeren. Det var på en eller annen bilutstilling for mange år siden. Kunne jo vært litt "annerledes" med hevet fjæring og større offroadhjul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 haha.. jeg liker folk som tenker sykt! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Jeg vil ikke anbefale dette, da det ser helt jævl**t ut, det er ulovlig, og om du skulle finne på å kræsje med en bitteliten bil med den stridsvognen, i tillegg til å ha kufanger så er de i den andre bilen i deep shitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 vil ikke si at det er direkte pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Drit i hva andre mener, sett på kufanger som du vil, men husk, det er ikke helt lovlig.. Kufanger er tøfft. Kufanger = Mannfolk. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 var ikke så veldig pent, men manndomsfaktoren er høy! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 tåler sikkert en trøkk da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Kanskje jeg skulle fått lagd meg noe sånnt, begynner å bli lei av å bytte lykter og fangere. Lagere begynner å bli tomt og nå, så må enten få lagd meg sånn eller få kjøpt meg noen flere biler. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 øydelegge no ikkje bilen i grunnen, bare noen ekstra hull i fangeren..men volvoa har eg nokk av. har vell 9-10 stk av dei ståandes.. men alikavell, greit nokk de er ulovlig osv.. men den kufangeren som var på bilde, var jo litt i overkant av de eg tenkte på da i vertfall.. litt kjekt med ein forandring da, skal sjå ka helgen vill bringe på=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 NAIS!!! Sånn får vi sette i produksjon. Da kan enn faktisk prøye snuten av veien vist dem blir hissige:D Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Få satt igang produksjon av kraftuttak samtidig da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Kanskje ikke så dumt. Ser du for deg en 240 som brøytebil kanskje? :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 fikk faktisk trikset litt med ein kufanger eg fann på jobben "huggeriet" kom fra en fiat scudo eller va de no heter:P borra litt hull i fangeren å skrudde den på.. skal prøve å få opp bilde, synst de vart litt stilig i vertfall da, andre får ha sion mening:P Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg