Joshh88 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hvordan stiller man inn lysene på en golf 2? vet det er en skrue ved lysa, men hvordan vet jeg hvordan lysa skal så sann at det blir riktig?:P Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 du må ha et instrument vel? Stortsett bare bilverkstedene som har det.. kan jo forsåvidt også ta en lur en, å kjøre bilen mot en vegg. Da kan du få en viss peiling på hvordan lysene skal stilles inn, men blir ikke 100% Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 det kosta meg veldig lite å stille inn lysene på volvoen på verksted. det er ikke lange jobbe for å få gjort det skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 oki:) takk for svar :) noen som vet ca hvor mye det koster? Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 jeg betalte 400kr for 2 timer på merkeverkstedet:) ikke normal pris for å si det slikt... men da bytta de dynamo, OG stilte inn lysene... så jeg kan jo tenke meg sjøl hva som tok lengst tid av de to tingene:) jeg vil tippe du må ut med en 400kr på et ikke-merkeverksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 noen som vet om man kan gjøre dette selv? stille bilen mot en vegg eller noe? hvor skal da lysa stå for at det skal bli riktig? Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Jeg var på NAF på lillehammer og fikk gjort det, de skulle ha 100 kr for det. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 ja det kan jeg jo gjøre:) takk for svar:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 noen som vet om man kan gjøre dette selv? stille bilen mot en vegg eller noe? hvor skal da lysa stå for at det skal bli riktig? Jeg har netopp hatt om golf lysjustering på skolen hvor jeg fikk 5+ :P så kan vel si noe... Man bør absolutt har et lysjustering apparat! det med en veg tror jeg nok ikke virker, ihvertfall ikke etter EU godkjenning. Men hvis du skal prøve, må du ha et plant område! Du må ha riktig luft i dekkene og du må ikke ha noe unormal last! Kurven skal se slik ut! men er ikke helt sikker på vinkelen... du må stille inn så den er nøyaktig sånn! På fjernlysa skal det bare være slik! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 oki:) takk for tegning og svar:) blir vel litt vanskelig i praksis men:P hehe.. men kan jo prøve:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg