uhlen Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hei. tenkte å kjøpe meg ein b230ft motor med ca 180 hk. men går det ann å registrere bilen da? har avskilta den nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 klart det går an det vel.. hvorfor skulle det ikke gå? Bare godkjenn den som turbobil (bestill time på BT). 240 har lov til å ha 220hk uten modifikasjoner bortsett fra ventilerte skiver, så. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Bare send mail til Volvo Norge og si du trenger papirer på at B230FT kan godkjennes i Volvo 240. Da får du papirer med underskrift i posten noen dager etterpå. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uhlen Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 takk for svar. da ska jeg gjøre det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 gammel tråd.. Noen som har mail adressa til volvo norge? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Volvo Personbiler Norge AS Lienga 2, 1414 Trollåsen TLF: 66 81 85 00 Det er ærlig talt bare å søke på gulesider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hahahaha! :P Det var en snodig mailadresse du 240-prosjekt! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Colli: jeg fant bare kontaktinformasjon til Volvo Norge jeg. Alt er vel bedre enn ingenting? Står ingen mail under "kontakt oss" så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Jada, jeg bare tuller meg. Syns nå alltid det er best å ringe jeg, så informasjonen din er helt kurrant den. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Jeg er da faen meg ikke helt idiot heller da! Tlf nr. har jeg, men vil sende mail, fordi jeg hater å prate med ukjente folk på tlf :P åsså lurte jeg på mailadressa siden dn ikke stod på kontakt.. som du også fant ut Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Med adressen kan du jo benytte den "gammeldagse" metoden å sende ett brev, men sammen med d du skriver du vil ha godkjent, så vil de også ha kopi av vognkortet. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240-prosjekt Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Excel: Det er nok enklere å ringe. Jeg personlig stakk innom dem og fikk papira i hånda der og da. Alt jeg trengte for å få godkjent motorbyttet. Kopi av vognkort? Trenger man ikke bare et stempla eksemplar av "Godkjente Produktendringer" da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg