Gå til innhold

Min S4 2.7bi-turbo

Ranger emnet


Silverking

Anbefalte innlegg

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En haug mere dreiemoment enn 1.8T? Tror jeg ikke på:)

Skal du på noe treff til sommern? Veldig interessert i å se bilen din:)

 

Håper du tuller no når det gjelder dreimoment, min vil no ha i nerheten av 600Nm på under 3000 o/min..:)

 

Skal prøve å få med meg so masse treff eg kan i sommer, men jobber no offshore og treff har en tendens til å ver mens eg er på jobb:(

 

har bestilt gitter til fronten også no for å tone ned litt fronten, syns sjøl det er litt vel med so synelege cooler og rør..

 

Idag blei hjerna sent fra tollkontoret etter litt kluss der, so no er den garantert heime når eg kommer fra jobb, so da er det bare og ladde batteriet,be til gud og vri om nøkkelen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tuller no når det gjelder dreimoment, min vil no ha i nerheten av 600Nm på under 3000 o/min..:)

 

Skal prøve å få med meg so masse treff eg kan i sommer, men jobber no offshore og treff har en tendens til å ver mens eg er på jobb:(

 

har bestilt gitter til fronten også no for å tone ned litt fronten, syns sjøl det er litt vel med so synelege cooler og rør..

 

Idag blei hjerna sent fra tollkontoret etter litt kluss der, so no er den garantert heime når eg kommer fra jobb, so da er det bare og ladde batteriet,be til gud og vri om nøkkelen:)

 

Selvfølgelig tuller jeg:)

Men 1.8T har ikke så værst dreiemoment da:P

Den V6'n din er konge da, masse moment fra bunnen, regner med du drar den løs å leker deg litt i svinga fremovernå eller?

 

Håper jeg får møtt deg en gang, må se vidundermaskina di:)

 

Gratulere med ferdig montert motor forresten, krysser fingra for at den skal starte å fungere strøkent når du får hjernen!

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tuller jeg:)

Men 1.8T har ikke så værst dreiemoment da:P

Den V6'n din er konge da, masse moment fra bunnen, regner med du drar den løs å leker deg litt i svinga fremovernå eller?

 

Håper jeg får møtt deg en gang, må se vidundermaskina di:)

 

Gratulere med ferdig montert motor forresten, krysser fingra for at den skal starte å fungere strøkent når du får hjernen!

 

Vi får se kor det blir med leking(klok av skade:)) men det blir nok litt vanskeleg å la være:D

 

Gler meg noke helt vilt til å komme heim å få startet den:)

 

Eneste eg egentli er redd for er olje lekasjer på smøringa til turboene, for er der det so må motoren senkes ned igjen,p.g.a att eg ikkje kommer til når den står i bilen.

Men Alle pakninger er nye so det burde egentli holde tett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du latt motoren dra rundt litt så du har fått olje gjennom hele systemet, aller viktigst turboene? Det holder nok tett:) Regner med jobben er gjort skikkelig her så får hvertfall håpe så:)

 

Lykke til!

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du latt motoren dra rundt litt så du har fått olje gjennom hele systemet, aller viktigst turboene? Det holder nok tett:) Regner med jobben er gjort skikkelig her så får hvertfall håpe så:)

 

Lykke til!

 

Har turna motoren flere ganger siden delene blei montert, tenkte å turne den et par ganger til før oppstart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gler meg til oppstart og en test tur Odd :D

 

I beste tilfelle får du sitte på en runde, kommer ikkje til å tåre å låne vekk bilen, har jo lagt både sjela og alt eg har hatt ekstra av penger i bilen..

 

Hjerna har idag passert omlastings sentralen i ålesund, so er nokk på postkontoret imorga:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår