xZoPpY Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hallo Et enkelt spm.. hvor lenge kan man ha lakk stående fra lakkbutikk, som er uten herder eller noenting. Bare åpne boksen for å se på fargen :) Så lurer på hvor lenge den kan stå med lokket helt igjen og i vanlig rom temp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Lakkprodusentene sier 2 år på uåpnet boks, om den har vært åpnet, så sier dei 6 måneder Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Takker for svar :) Innen 6 mnder skal det gå fint, hehe. Vet du hva som kan skje med lakken om den f.eks står over disse månedene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Den blir ødelagt, men jeg har som regel såpass rask turnover på boksene i mitt mixeanlegg at jeg ikke har det problemet, er bare en å annen sjelden gang at jeg er borti å måtte kaste bokser pga at dei har stått for lenge Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Mener på RM sier at en ferdig blanda vannfortynnbar base, altså uten herder kan stå i 6mnd uten problemer, husker ikke helt hva de kunne garantere men. Lurer å på åssen lakken blir etter dette, vil den bare skille seg? eller blir viskoisiteten helt feil? Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Mener på RM sier at en ferdig blanda vannfortynnbar base, altså uten herder kan stå i 6mnd uten problemer, husker ikke helt hva de kunne garantere men. Lurer å på åssen lakken blir etter dette, vil den bare skille seg? eller blir viskoisiteten helt feil? Er bare å prøve det, så finner du ut hva som skjer, men dette vil variere alt etter hvilket merke du har, noen vannfortynnbare baser holder bare noen dager uten tilsettning for å forlenge lagrings tiden Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 standox holder ca 1år;) Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg