Gå til innhold

høggærn racing's bilær

Ranger emnet


oleopel

Anbefalte innlegg

Har som sakt kjøpt bur av Ståle, og det hadde bra passform og jeg er godt fornøyd med det! Veldig kjapp levering var det også..

Dette er det første buret jeg har montert i en bil, så helt sikkert mye jeg kunne gjort anderledes om jeg hadde visst det jeg vet nå.. Men,veien blir til mens man går eller noe slikt..

 

Slik ble det værtfall:

 

VolvoRCN98.jpg

 

VolvoRCN120.jpg

 

VolvoRCN134.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men du Opelole du driver å skrur handikap biler du?

 

Stefaren min sa at dere gjorde det og han hadde vært der fler ganger og henta deler :)

Volvo 245 Bilcross Ny motor på gang.

Volvo Amazon Type Grom Bilcross

VW Golf Bilcross 160hk "solgt"

VW Golf Delebil 112hk "solgt"

Vw Golf Delebil 90hk "solgt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Til Oleopel:) er ikke meningen å hente oppigjen gammel tråd eller noe, men har bare noen spørsmål rundt corsa b som eg ser du har litt erfaring med på banen. Håper du kan svare på noen av de da:)

 

det har seg sånn at eg har kjøpt meg en ferdigrigget corsa b 1.6 16v gsi med 110hk som eg skal bruke neste løp..lurte egentlig på om dette er en god bil å kjøre og en potensiell vinnerbil i junior? og hva kan man eventuelt gjøre med den i form av trim?

 

noen andre ting du vil si om corsaene ellers?:)

 

den er dønn orginal, ikke sveist sperr på engang.

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Til Oleopel:) er ikke meningen å hente oppigjen gammel tråd eller noe, men har bare noen spørsmål rundt corsa b som eg ser du har litt erfaring med på banen. Håper du kan svare på noen av de da:)

 

det har seg sånn at eg har kjøpt meg en ferdigrigget corsa b 1.6 16v gsi med 110hk som eg skal bruke neste løp..lurte egentlig på om dette er en god bil å kjøre og en potensiell vinnerbil i junior? og hva kan man eventuelt gjøre med den i form av trim?

 

noen andre ting du vil si om corsaene ellers?:)

 

den er dønn orginal, ikke sveist sperr på engang.

 

trimm kan enn vel glemme, finnes vell ikke noe billige løsninger der,,

 

sveis sperre!!;)

dette er helt klart en bil du kan hevde deg med, jeg kjørte inn til gode tider på et bakkeløp med slik motor(selv i nødprogram)

 

det som er noe dritt er at opel's 1.4 og 1.6 16v er noen skikkelige drit motorer som ryker fort:(,

 

ellers så bør du ungå å få smeller i fronten da casterstaga går frem i front bjelken og en liten dult her vil føre til at forstilinga er helt utte å sykkle...

 

 

jeg monterte 2l 16v i min etter et løp med orginal motoren, nå står bilen i deler på utsiden her og jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre med den, plannen var jo å bygge den opp igjen, men nå blir det enda mere ærbe pga nye regler og når den i tilegg er så var på forstilinga så lurer jeg rett og slett på om jeg hugger den....

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok sveise sperr ja:) var på trenin med den. Merket at den dro godt og var startrask, men på grunn av ingen sperr slet den med å finne feste/hente seg innigjen i utgangene av svingene og da ble det mye spinning gitt:S det hjulet som drog var jo omtrent oppav bakken.. Brukte du orginalt eksosannlegg på din corsa?

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår