Gå til innhold

høggærn racing's bilær

Ranger emnet


oleopel

Anbefalte innlegg

Ja, er den røde sedan'en ja.. Er 2.5 V6 og 3.0 V6 bygd på samme blokka, mon tro? Er de det så skal det jo være fult mulig å få det til. :-) Er da kompis med han på facebook, så egentlig latskap som har ført det til att jeg ikke har spurt enda hvordan han fikk det til å funke..

 

Nesten litt skuffa over att du kødda ang Kadett 3.0 V6'n nå.. Hehe Tenkte ENDELG har noen bygd no morro i en GSi, men neeeeidaaa..... :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja' date=' er den røde sedan'en ja.. Er 2.5 V6 og 3.0 V6 bygd på samme blokka, mon tro? Er de det så skal det jo være fult mulig å få det til. :-) Er da kompis med han på facebook, så egentlig latskap som har ført det til att jeg ikke har spurt enda hvordan han fikk det til å funke..

 

Nesten litt skuffa over att du kødda ang Kadett 3.0 V6'n nå.. Hehe Tenkte ENDELG har noen bygd no morro i en GSi, men neeeeidaaa..... :deng[/quote']

 

v6 kom jo i vectra og calibra, så da passer det rett i astra, eneste forskjelden er toppa på fjørbeina,

 

ja de motora er like, men usikker på om det er forkjeld på boringa eller slaget, vil vel tru det er slaget...

 

går en gul gsi med 3.0i v6 i clubben

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

apropo corsa som stuper kråke..

jaggu har det vert krefter i sving.

ikke bare se på 4kant jærnet, men se på selve de vinkelfetene til stolen oxo, jaggu....

DSC01857.jpg

DSC01859.jpg

DSC01861.jpg

DSC01862.jpg

 

fikk se dette i dag, for nå har vi tatt bilen inn i varmen for å bytte bakpart;)

 

ellers så har jeg handla meg en kadett c som skulle bli vei bil, men.... eneste muligheten til å få igjen penga mine for den er å bygge bilcross, så da ble det det;)

 

100_3763.jpg

100_3770.jpg

100_3820.jpg

100_3847.jpg

100_3853.jpg

100_3850.jpg

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

det tipset skal jeg ta med meg vettu;)

er fremover strevra jeg er lit skeptisk til, resta burde jo vere plankekjøring:)

 

ja kappa fangeren på midten å sve den fast, skulle vel tåle lit mere nå da + at da er det bare å dra i den når en skal rette opp bilen igjen:)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår