EirikA4 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Heihei, endeli er bilen "færdig";) og da tengte jeg det var på sin plass å vise dere hvordan bilen ble etter helgas montering. jeg ble kjempefornøyd med resultatet og jeg håper det er flere som er enige med meg.. Da jeg kjøpte bilen i sommer var det montert angeleyes og det var montert et komponent sett i hattehyllen. og det fulgte med en alpine monoblokk på 1000W, og en 12"ma audio sub. og dette har jeg montert slik at det ble ganskeså pent. Det jeg har gjort med bilen er: Montert hengerfeste Kjøpt en alpine cd/ dvd spiller Byggd anlegg montert bakluke spoiler Montert RS4 grill Tatt ut alle de stygge tre listene og fått de lakkert matt svart montert 7" lcd skjerm Montert bakrute spoiler Montert fullt RS-style bodykit Montert hella micro de tåkelys med org. bryter Byttet begge bakhjuls lagerene Byttet bremseklosser og skiver bak Byttet venstre øvre fremre bærearm Montert sorte blinklys lagt pipercross luftfilter i luftfilterboksen montert 6000K xenon-kit på lang lysene soting fra solar plexius bak b-stolpen Føler meg egentlig ganske så færdi med bilen, den skal ikke senkes, men eneste som jeg kunne tenkt meg er noen nye sommer felger:happyhappy: her kommer noen bilder av audien, håper dere liker det dere ser, uansett om det er noen som er lei av "RS4" prosjekter... Innsiden: ser litt rotete ut i dagslys men gløder om kvelden... må bare slenge med et bilde av pappas ram.. hehe det ble noen bilder, men det er bedre med for mange enn for få:yummy: Håper på noen komentarer om hva dere syns, og kanskje noen billige tips, da jeg nå er ganskeså pengelens etter dette:biker Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Så fin ut denne. :D Men jeg stussa på ett par ting: -Montert hengefeste? hehe, de fleste tar disse av.. :P -Ikke senk? Hvorfor ikke? Sett på noen breie 17"eller18" med stor kant og skamsenk så vil jo bilen bli en helt annet. Uansett, du har gjort veldig mye bra her. Lykke til videre Mhv Rolf Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Hehe ja jeg vet det kanskje høres rart ut, men da jeg også holder på med scooter kjøring om vinteren MÅ man ha hengerfeste og tror heller ikke det er så bra å slepe på en henger med senket bil, men kanskje 3-4 cm? ja vet at bilen ville blitt en helt annan men målet er å få en fin bruksbil, og er ganskeså fornøyd;) Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiole Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Justerbart senkesett er jo en rimelig grei løsning! Da justerer du den opp og ned som du vil :) Ellers var denne bilen rimelig rå, dritbra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Synes du fortjener credit får å gjøre det du vil og ikke gjøre som alle andre. Bilen trenger ikke senk, men som du selv sier kan ett 40/20 evt 60/40 senkesett være en grei løsning for deg.. Du får slenge ut flere bilder da vi elsker å kikke på bilder :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 fete lykter generelt fet bil =) hvor har du lyktene fra? Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Bra dere liker bilen:D ja har tenkt på justerbart senkesett, men det dumme er at de ikke går fra orginal høyde til lavere, bare fra lav til enda lavere:x hehe men det er vel det de fleste vil så... ja skal ta noen bedre bilder i bedre lysforhold;) som nevnt i begynnelsen satt lyktene på da jeg kjøpte bilen, men de er kjøpt på norskbildelesenter og merket er fk (Sport) ellerno Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Tenkte jeg skulle gi dere noen bedre bilder av bilen innvendig;) som dere kanskje ser er setene litt flekkete, noen som vet om eller annbefaler noen rense produkter for seter?:yummy: Og bagasjerommet:D Btw. Noen som har noen tips på hvordan jeg kan plassere en 7" skjerm? jeg hadde tenkt å lage en ramme til en konsoll av tre eller plastikk, som kanskje kunne trekkes i noe som ligner dashbordet?, slik at konsollen kan settes oppå dashbordet over midtventilene:sombrero: Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Looking good :) Likte ikke helt øyelokka men, smaken er som baken =) Tror nok dampvask er det beste på interiøret, da får du vekk alle flekker iallefall! Skjermen kan jo monteres slik f.eks: eller slik: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hehe ja er ikke alle som liker disse men men... ai ai, nei tror ikke det er aktuelt å gjøre noe slikt, synes ikke at det der var noe jeg kunne tenkt meg, men det ødelegger ikke sikten iallefall;) tror nok jeg kommer til å feste den på dashbordet men er bare hvordan man får det slik at den ikke blokkerer sikten i svinger og slikt?? Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Tja, måtte nok funnet en lur måte å feste den foran lufte ventilene der. Da blir den ikke stikkende så høyt opp. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Ja vi får se hva det blir, skal prøve å få skjermen litt lav ja, men det må jeg pønske litt på før jeg begynner, alt er koblet opp, så det er "bare" å finne ut hvor jeg skal ha den:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 For å være litt pirkete ville jeg ordna ledningene til anlegget baki litt finere, men skjønner godt om du ikke gidder :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 For å være litt pirkete ville jeg ordna ledningene til anlegget baki litt finere, men skjønner godt om du ikke gidder :) ja jeg kan være enig med at signalkabelen og kabelen til subben ser litt stygt ut men strømkablene til forsterkerne har jeg ordnet slik med vilje;) når det er mørkt skinner det røde neonlyset på de slik at di "gløder". da er det pent.. synes jeg ihvertfall:D Nei tror egentlig ikke jeg gidder å jøre noe med det akkurart nå, jeg er ikke så ofte baki der at det gjør noe:rolleyes: Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Hva er den svarte ledningen til? Hvorfor legger du ikke ledningen inn\bak fangeren? Øyelokka var ikke pene... Gidder du og ta et bedre bilde av innteriør listene dine? Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg