Holzmann Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Noen som har funnet noe spesielt? Sånne "easter egg" ting?:P Har funnet kongebilen Sultan RS bak en garasje i skogen:P Må være noe av det kuleste å kjøre til nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Kongebra spill dette!! De som har kommet så langt... hva gjorde dere med valget mellom å ta ut Dwaine og Playboy X? Var jo et hypervanskelig situasjon å havne i da. Jeg endte med å prøve begge alternativene (skru av autosave). $25000 - for å ta ut Dwaine Leilighet med plass til 2 biler til - for å ta ut Playbox X (hans leilighet) Knerta første Dwaine, fikk pæng og ble uvenn med PX... Knerta PX, fikk leiligheten og bestevenn med Dwaine... Min anbefaling er å knerte Playboy X. :) Åja, Sultan RS er jo utrolig rå bil... lydmessig. ;) Tips: Spør Brucie om race, kjør rundt i en annen bil enn den du har tenkt å race med. Kjør å let etter kule biler før du kjører i startfeltet. Har startfeltet sportsbiler, så er det mye av dem på veien plutselig. :) Det var slik jeg stjal meg en Sultan RS, Turismo, mm. :) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Noen som har vært i bryllup enda? Jeg tok nok Playboy X, for de som har kommet enda lenger, Jobbe for Dimitri eller drepe Dimitri? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Fett spill, har ikke kommet så langt da... Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi16 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 noen av dere som spiller online a? Kult å spille cops'n crooks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Detaljer: Hvis du slædder og burner for mye med en bil så vil bakdekka til slutt sprenge. Fett å stå å burne til dekka smeller :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 falt litt langt i sta.. dvs fant et bygning med helikopter på og tenkte jeg skulle lande og bytte helikopter.... dårlig ide.. endte med at jeg krasja begge helikopterene. og ned er det jo ingen vei, siden vinduspusse heisen sto på bakken :hammer.. bare og hoppe da.. endte med et laaaangt skrik :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Noen som har funnet noe spesielt? Sånne "easter egg" ting?:P Har funnet kongebilen Sultan RS bak en garasje i skogen:P Må være noe av det kuleste å kjøre til nå:) ta et helikopter og fly til frihetstatuen Fly sånn at når du hopper ut så lander du på den øverste platået ved foten til selve frihetsatuen. Sjekk skiltene ved døra også gå inn Sier ikke mer siden jeg ikke vil ødelegge morroa ;) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 kult... hehe Opptaga en feil med spillet forrigje dagen. Fikk en tlf med beskjed om og plukke opp Roman. Så jeg rappa en bil med pasasjer.. Pasasjeren rakk jo ikke hoppe ut, før jeg spant avgårde... Hehe. Det som da skjedde når jeg kjørte inn i den pila for og plukke opp roman, var at spillet låste seg.. bare og restarte maskina.. Har ikke prøvd det igjen men. Har jo sett at folk som du har med deg river opp dører og kaster ut folk de og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Har opplevd en gang at jeg måtte restarte maskinen, det var da jeg hoppet på en Sanchez og hele spillet frøs da han tok på seg hjelmen.. men men, har ikke skjedd siden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 spillet har låst seg hos meg en gang også. Jeg hadde plukket opp Roman også hadde jeg kjørt en stund skulle ta en sving så stoppa alt.. sikkert noen små bugs med Roman.. :P Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Det som er kult er å jumpe ut av et helikopter når du er så høyt oppe du kommer ved "empire state building", lande på bygget om man klarer, og svalestup rett i asfalten igjen :D der snakker vi høyder :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 dette er rykter om at det skal komme på pc i 2009 eller 2010. kun rykter så ikke heng meg om det ikke kommer Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazuki76 Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Noen som har dualshock 3 og gtaIV? Forresten også noen som vet om det er bedre støtte for ratt og pedaler nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Noen som vet hvor "Swingers Golf club" er henn? Skal finne en Comet der... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg