Gå til innhold

Grand Theft Auto IV

Ranger emnet


john84

Anbefalte innlegg

  • Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte meg spillet i går og har spillt rundt 12 timer siden da. Er kommet ganske langt og. ATM må jeg date en homo-mann for noe undercover-opplegg eller noe i den duren :P Har bare utsatt det hele tiden med å gjøre andre oppdrag. Har nå tilgang til Manhatten og den lille øya, er bare øya til venstre jeg ikke kan besøke foreløpig. Ble just ferdig med et oppdrag der jeg skulle knerte en forretningsmann og stjele en mikrobrikke fra han. Tror det oppdraget var for Little Jakob eller han D-fyren.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg spillet i går og har spillt rundt 12 timer siden da. Er kommet ganske langt og. ATM må jeg date en homo-mann for noe undercover-opplegg eller noe i den duren :P Har bare utsatt det hele tiden med å gjøre andre oppdrag. Har nå tilgang til Manhatten og den lille øya, er bare øya til venstre jeg ikke kan besøke foreløpig. Ble just ferdig med et oppdrag der jeg skulle knerte en forretningsmann og stjele en mikrobrikke fra han. Tror det oppdraget var for Little Jakob eller han D-fyren.

 

Du skal jo bare drepe han da.. hehe

 

 

Selv så sliter jeg med ett oppdrag :S der du skal rane banken.

Purk allover jo :S:S noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bank-oppdraget så er det lurt å gjemme seg og generelt være lur.

får godt betalt da, 250000dollar ;)

 

Selv så slet jeg med det oppdraget i det varehusen der man skulle redde Roman fra Mafiagutta. Kom meg opp til Roman 5 ganger, to ganger ble han skutt, to ganger kjørte jeg på en gassflaske med bilen (poff) og den siste så gikk jeg og fant en annen bil. Mellom dette så "fant" jeg haugevis med andre gassflasker og jeg tror jeg prøvde det oppdraget en 10 ganger før jueg fikk det til.

 

Moral: Skyt gassflasker fra minst ti meters hold, og unngå dem om du kan.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bank-oppdraget så er det lurt å gjemme seg og generelt være lur.

får godt betalt da, 250000dollar ;)

 

Selv så slet jeg med det oppdraget i det varehusen der man skulle redde Roman fra Mafiagutta. Kom meg opp til Roman 5 ganger, to ganger ble han skutt, to ganger kjørte jeg på en gassflaske med bilen (poff) og den siste så gikk jeg og fant en annen bil. Mellom dette så "fant" jeg haugevis med andre gassflasker og jeg tror jeg prøvde det oppdraget en 10 ganger før jueg fikk det til.

 

Moral: Skyt gassflasker fra minst ti meters hold, og unngå dem om du kan.

 

Problemet er når jeg må kjøre tilbake til huset til packie..

slitsom purk :P

 

den men roman tok jeg på første :P

 

Men hvem drepte du? playboy eller han andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår