Stian1301 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 De to siste gangene jeg starta bilen var det en helt jævlig skrapelyd fra starteren! Nå klikker det bare i releet og starteren nekter å slå inn. Klokka har og blitt nullet ut. Tyder jo på kortslutning! Er det bare å bestille meg ny starter så blir alt gull igjen eller tyder noe av dette på at det er noe verre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Er det bare å bestille meg ny starter så blir alt gull igjen Ja, mest sannsynlig. Og lad opp batteriet ditt etterpå! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 I og med at klokka nulla seg ut tyder det på at du er tom for strøm,ville først lada batteriet og så se om du fikk starta den. Når batteriet er fullada og du vrir om,visst den fortsatt bare klikker slår ikke innslaget inn og du trenger ny.. Får du start på bilen men hører en skikkelig skrapelyd når du slipper nøkkel er starteren på god veg til å gi seg. Kontroller ledningene som går til starter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian1301 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Takk for svar! Da har jeg bestillt ny starter og forhåpentligvis kommer den i mårra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg