_:OVeRHeAD:_ Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 som over skriften sier, hvordan bilstein dempere burde jeg ha? skal brukes langs veien men det blir jo seff litt hard kjøring da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Jeg ville gått for Biltein Club Sport, de er relativt korte og meget stive og gode. Har de selv, og er veldig fornøyd. Du må dog tåle å sitte og humpe litt når du kjører. Du får aldri noe komfort om du monterer de. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 enig dær..gå for club sport..du ska uansett gjøre mye for å få "god" komfort i en 240,min mening! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Jeg har ikke kjørt med racing fra bilstein, men har prøvd å presse ned 240 med clubsport (min egen og dabutcher sin) + en 240 med racing. Jeg syns faktisk racing fjæret mer... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Ikke "hvordan", men "hvilke" :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 kan godt stemme. for å få best mulig grep gjennom svingene så er det fordel med litt fjæring slik at ikke innerhjulene løfter seg. Så racing demperene kan nok gi litt lettere etter enn clubsport som er en litt mindre avansert demper. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Det er vel aldri sånn at den som har den stiveste demperen nødvendigvis har den beste demperen heller! :) Kan få litt inntrykk av at det er det viktigste kriteriet ved valg av dempere når man leser rundt om på forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Syns nå det er fint med litt myke bak hvertfall jeg da. Da setter bilen seg godt å er ekstremt artig på grus. Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 pris? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Det er vel aldri sånn at den som har den stiveste demperen nødvendigvis har den beste demperen heller! :) Kan få litt inntrykk av at det er det viktigste kriteriet ved valg av dempere når man leser rundt om på forumet... Har ikke jeg sagt heller, men folk antar jo at racing er den hardeste av dem, så ville bare si hva jeg har sett (kjent). Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 rart at jeg har motsatt oppfatning av mine racing og en kompis cs. kan være andre ting på bilen som spiller inn. må nesten prøve rundetider på rudskogen da. hehe samme dekk og fjører osv så. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 kan godt stemme.for å få best mulig grep gjennom svingene så er det fordel med litt fjæring slik at ikke innerhjulene løfter seg. Så racing demperene kan nok gi litt lettere etter enn clubsport som er en litt mindre avansert demper. Det er samme dempere, men annen valving.. Ps. Racingdemperene satt på en fremtung v8 volvo, som nok har en del å si for kompresjon. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Ja, men noe stivere enn CS er tullete til bruksbil i hvert fall! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Jeg har Racing demperne på min og jeg syntes det er mer enn stivt nok. sitter godt på veien og er god og stiv ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Jeg har Racing demperne på min og jeg syntes det er mer enn stivt nok. sitter godt på veien og er god og stiv ;) Nå har vel ikke du kjørt bilen din så veldig mye! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg