Gå til innhold

PlayStation3 tråden!

Ranger emnet


Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De er vell de billigste du finner på utenlandske nettbutikker.. men e-bay er vell stedet der man finner de rimeligste

 

Må ikke alltid på Ebay ;)

Har du sett på Amazon.com f.eks er billigere der inne enn den siden du ga. Men er nok ikke det billigste.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe ratt som funker på PS3?

 

Hoho.. masse ratt som funker på ps3..

 

Logitech G25 Racing Wheel - http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/playstation_3/devices/131&cl=us,en

Dette rattet er det desidert beste(ut fra tester) men relativt dyrt da :P

 

Logitech Driving Force Ex - http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/playstation_3/devices/272&cl=us,en

 

Logitech Driving Force Pro -http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/playstation_3/devices/273&cl=us,en

- 99 Cougar 2.5 v6

x 94 Toledo 1.8

x 93 Vento 1.9 tdk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta spillet Rockband.

 

Det kan du forhåndsbestille nå for 1800 kr, ved inport fra usa\canada kommer spille på over 2000 kr, men da får du jo det før andre i norge da..

 

Kommer på max 1500,-

 

 

Nå er foresten GT 5 nede i $39.99

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min PS3 for noen uker siden, 60GB med 2 kontroller, Resistance og Motorstorm. Så har jeg kjøpt NFS - Pro Street og Assassins Creed.

 

Sitter med planer om å bytte HDD'n på PS3'n til noe større, fyller fort opp 60GB med demoer og DivX filmer. I allefall når Linux er installert i tillegg :)

 

Ellers så streamer jeg musikk, filmer og serier fra hjemmeserveren. Er jo genialt å kunne koble seg til PS3'n med en PSP å spille av filmer og musikk den veien å.

 

Så nå er det bare å håpe at noen finner en exploit og får mekket custom firmware til den slik som PSP'n har :P

 

vet ikke hva ny HDD til PS3 koster, men dersom man vil ha mer lagringsplass så fungerer det fint og bare koble til en vanlig ekstern HDD. Sikkert billigere med det enn en ny større avtagbar HDD til PS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva ny HDD til PS3 koster, men dersom man vil ha mer lagringsplass så fungerer det fint og bare koble til en vanlig ekstern HDD. Sikkert billigere med det enn en ny større avtagbar HDD til PS3

 

Det er bare å bytte til en større 2.5" HD (om jeg husker riktig), bare ikke større enn 250. Har hørt at det er den magiske grensen og bruk 5400rpm. Eller så kan man bruke en ekstern HD.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva ny HDD til PS3 koster, men dersom man vil ha mer lagringsplass så fungerer det fint og bare koble til en vanlig ekstern HDD. Sikkert billigere med det enn en ny større avtagbar HDD til PS3

 

Jeg ville nå heller kjøpt en 250GB 2.5" SATA disk og plassert inne i PS3'n enn å ha en svær klump stående utenfor. PS3'n bruker samme disker som laptoper gjør.

 

Får 250GB disker til under 1000kr nå..

 

Det er bare å bytte til en større 2.5" HD (om jeg husker riktig), bare ikke større enn 250. Har hørt at det er den magiske grensen og bruk 5400rpm. Eller så kan man bruke en ekstern HD.

 

Man kan fint kjøre på med 7200rpm. Blir litt raskere loading tider, men ikke noe økt varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ps3 betalt og snart på tur nordover, følger med pro street også :D

 

Så sitter jeg sterkt å vurderer en spillpakke på Stuntman, samt forhåndbestilling av GTA5 og GT5.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager en liste i første posten med online nick på de som spille COD4 online, så post nicket deres dere som spiller. Så kan vi kanskje ha et "clan name" forran på COD4. F.eks [bFC] eller noe.. Tror det er maks 4 bokstaver.

 

For å få lage clan name så må du komme litt opp i rank på online spillinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår