Gå til innhold

PlayStation3 tråden!

Ranger emnet


Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet nøyaktiv lanseringsdato for Rock Band? 1. April ?

 

Norsk lansering er 1. april ja..

 

Spille kan kjøpes nå på e-bay fra usa.. forventet pris med frakt fra usa kommer på 2000-2500 kr

 

http://cgi.ebay.com/Rock-Band-Special-Edition-Playstation-3-RockBand-PS3_W0QQitemZ360013992410QQihZ023QQcategoryZ62053QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

- 99 Cougar 2.5 v6

x 94 Toledo 1.8

x 93 Vento 1.9 tdk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillene i USA er også mye billigere når man vet hvor man skal titte ;)

Ta Need for speed, prostreet, det koster meg ca 250,- med frakt. Spillet er helt orginalt, ikkeno bootleg.

 

Og det med at spillene er sonefri, hvorfor er det samme bilde/ikon av kloden og bokstaven B på spillene her til lands, mens de spillene jeg har fra USA har bokstaven A? Kanskje jeg har missforstått det bare da.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min PS3 for noen uker siden, 60GB med 2 kontroller, Resistance og Motorstorm. Så har jeg kjøpt NFS - Pro Street og Assassins Creed.

 

Sitter med planer om å bytte HDD'n på PS3'n til noe større, fyller fort opp 60GB med demoer og DivX filmer. I allefall når Linux er installert i tillegg :)

 

Ellers så streamer jeg musikk, filmer og serier fra hjemmeserveren. Er jo genialt å kunne koble seg til PS3'n med en PSP å spille av filmer og musikk den veien å.

 

Så nå er det bare å håpe at noen finner en exploit og får mekket custom firmware til den slik som PSP'n har :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om spillene er sonefrie, hvorfor er det samme sone merket som med DVD på spillene da?

Var på Lefdal i går og da måtte jeg sjekke om de ikke hadde noe sone. Titta bak på de fleste spillene de hadde og ALLE hadde sone 2 merket.

 

Noen som sier meg at de ikke er så sonefrie som man skal ha det til.

 

Men jeg vet man kanskje kjøpe PS3 maskina og bare bytte ut kablen bak med en som passer 220V uten problemer. Der er PS3 universal ;)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du kan kun spille ps2/ps1 spill fra samme sone, så du vil ikke kunne bruke et ps2/ps1 spill kjøpt i utlandet. Du kan heller ikke se filmer fra denne sonen på dem, altså ikke blu-ray filmer kjøpt i utlandet (utenom de som faktisk er sonefri)

Regner Med det gjelder DVD også.

 

Men Ps3 spill er sone fri så de kan du bruke samme hvor du kjøper dem."

 

Hentet fra PS3forum.no

- 99 Cougar 2.5 v6

x 94 Toledo 1.8

x 93 Vento 1.9 tdk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du kan kun spille ps2/ps1 spill fra samme sone, så du vil ikke kunne bruke et ps2/ps1 spill kjøpt i utlandet. Du kan heller ikke se filmer fra denne sonen på dem, altså ikke blu-ray filmer kjøpt i utlandet (utenom de som faktisk er sonefri)

Regner Med det gjelder DVD også.

 

Men Ps3 spill er sone fri så de kan du bruke samme hvor du kjøper dem."

 

Hentet fra PS3forum.no

 

Kan du/noen svare meg hvorfor der er sone merke på spillene da?

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare holde seg til europeiske ting da!?

 

Jeg VET at om du kjøper spill fra USA så virker de på den PS3en du har kjøpt i Norge!

 

Hvorfor skal jeg det når jeg har kjøpt den i USA ;)

 

Det eneste jeg lurer på siden spillene er sonefrie er hvorfor det er det sone merket bak på spillene når PS3 maskina er sonefri på spill.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår