Gå til innhold

PlayStation3 tråden!

Ranger emnet


Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

Larsen-Racing: Spiller mye COD4 og jeg har fått en del invitasjoner til å joine deg, men hver gang jeg ser invitasjonen og skal være med, er serveren full og jeg får ikke være med!

 

Spiller mest "ground war" jeg da. Da er det flest folk å skyte på.

 

Passerte level 55 og låste opp "prestige" delen nettopp. Ble litt overraska over tilbudet jeg fikk der...

 

Skulle samla en liten gjeng og tatt en free for all!

 

Oi, er på level 35 ellerno rundt der jeg da. Hva er det du får på Prestige?

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da får du tilbud om å slette ALT du har oppnådd. Alt det du har tjent deg opp; våpen, challenges+++ blir sletta og du må begynne på nytt. Eneste statistikken over kills, wins, points som fortsetter. "Prestisjen" er vel at andre kan se at du har passert level 55, mens du må jobbe deg oppover for å få igjen alt du har mista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er Burnout Paradise egentlig? Er det kun kræsjing det handler om? Hadde trodd det var litt mer råning og lignendene jeg.

 

Kræsjing også ja. Men en helt genial multiplayer del, alt er lett å koble til! Og det er vel om jeg ikke tar helt feil det første Burnout med free roam?

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burnout er meget bra gjennomført når det gjelder spillet, bra grafikk, bra kræsjfysikk, og stor verden. Men syns hele banen blir ganske rotete, vanskelig å finne hopp osv.

Morsomt herjespill,iallefall :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhhh! Misunnelig, jeg og vil til USA! Men det er jo ikke så mye mer å plukke med seg der da...Er ikke flere spill der enn her..

Etter hva jeg har sett i div. butikker her til lands så er det mye mer der borte. Kommer sikkert også ann på hvordan og hva man ser etter da.

Men det blir nok mere bil ting enn spill for å si det sånn hehe

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig ikke noen hissige Guitar Hero 3 folk her ??? hadde vært artig og fått til battle i det !

 

har selv 40gb ps3. Er det sant som folket sier at 60gb`en støyer en del ?

 

Har av stasj 2x axis håndkontroller, Guitar hero 3, NFS pro Street, Tony hawk project og Ridge Racer 7. Ridge Racer 7 selges. Send PM.

 

Noen tips til spill ?

 

Jeg gleder meg som en gud til Grand Turismo proluge kommer nå til uka. Endamer til fullverson ! steike blir rått.

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig ikke noen hissige Guitar Hero 3 folk her ??? hadde vært artig og fått til battle i det !

 

har selv 40gb ps3. Er det sant som folket sier at 60gb`en støyer en del ?

 

Har av stasj 2x axis håndkontroller, Guitar hero 3, NFS pro Street, Tony hawk project og Ridge Racer 7. Ridge Racer 7 selges. Send PM.

 

Noen tips til spill ?

 

Jeg gleder meg som en gud til Grand Turismo proluge kommer nå til uka. Endamer til fullverson ! steike blir rått.

Jeg og dama spiller GS3 til den store gull medalje

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår