Gå til innhold

golf gti motor selges

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by thor_no

det er nok en 112 hk. når det gjelder andre deler så må jeg se etter. er det noe spesielt du leter etter? motoren har det forøvrig bare bra. den står tørt og godt og med jevn temperatur.den lider nok ingen nød der den står nå, den bare kjeder seg og vil ut å kjøre :D

 

er nok en 110hk..... er kun 1.8 som har 112hk...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ok jeg gir meg. 110 hk :-). men den skal fortsatt selges

 

Originally posted by nitewlkr

 

er nok en 110hk..... er kun 1.8 som har 112hk...

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000,- injection mangler. det sitter forgasser på den nå (ikke 2e2)motoren er komplett med starter, dynamo, forgasser etc og 4tr gearkasse. motoren er demontert fra bil men har hele tiden vært lagret tørt innendørs. hva hadde du evt tenkt å bytte med?

 

Originally posted by audi 90quattro

Hvor mye er det du skal ha for motoren, tar du noe i innbytte eller?? Står den i bil eller er den tatt ut?? hva er det som følger med?

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golf 1 er nok et tilbakelagt stadium for meg. jeg har en jetta 2 som bruksbil. sm hobby bil har jeg en 1934 ford som skal bli som den på venstresiden av teksten.....

så den slags inbytte er nok ikke så interesant desverre. da er det nok bare cash som inbytte :-)

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første mann til mølla hvet du. men den har stått der ei stund så om den står litt til går nok bra. det er så vidt jeg vet samme motorfestene på gti som vanlig. motoren sto i en gls når jeg tok den ut. det er nok også grunnen til at injection anlegget er fjernet og erstattet med forgasseren.

 

 

Originally posted by audi 90quattro

OK ok... er det stor hast med å bli kvitt motoren?? Veit du om det er samma motorfestene på gti som på vanelig??

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo til alle dere som har vist en smule interesse denne motoren er fortsatt til salgs. det er til og med flere som har bedt om telefon nummer på pm. dere har fått svar på disse med telefon nummer men jeg har fortsatt til gode å få noen telefoner. hvorfor spør dere da? er det bare på kødd?:mad: ny pris : 900. kom igjen........

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daggis

Kan bare svare for megselv, men jeg hadde nå ihvertfall tenkt å kjøpe motoren kun p.g.a. forgasseren, men fikk så et tilbud om noen webere jeg ikke kunne motstå.

 

Derfor jeg ikke ringte ihvertfall. Beklager hvis det forsårsaket problemer for deg..

 

du er tilgitt og fjernet fra hat lista :D

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke greit å få solgt denna gti motoren? ;)

Ener`n min kunne vel egentlig trengt en ny motor, men åssen stand og sånn er den motoren du har i?

Er det bare å kaste den nedi å kjøre eller?

Åssen forgasser sitter det på den?

Hvordan går GTi motoren med gasser isteden for innsprut?

 

Prisen har jo blitt ganske nice nå, og du bor jo ikke akkruat langt unna så er absolutt intressant :)

 

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du hjemme i kveld så kan du stikke nedom å titte på den. den står nede hos muttern så det er faktisk ikke lenger enn at du kan spassere ned( ikke detat jeg tror du gjør det) :D . jeg skal rydde litt i garagen for å få plass til en annen motor (ford 302 :-) jeg er på plass fra 17 - 18 og utover et stykke

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thor_no

er du hjemme i kveld så kan du stikke nedom å titte på den. den står nede hos muttern så det er faktisk ikke lenger enn at du kan spassere ned( ikke detat jeg tror du gjør det) :D . jeg skal rydde litt i garagen for å få plass til en annen motor (ford 302 :-) jeg er på plass fra 17 - 18 og utover et stykke

Hehe.. er litt langt å spasere siden jeg "bor" på Gjøvik i uka ;)

Men jeg bor fortsatt hjemme, kommer nedover hver helg..

Du har ikke litt mere info om den nå a, så kanskje jeg kommer nedover å ser på den til helga ?

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår