EIO Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Hei! Jeg må bytte frontfangeren min. Skal prøve å gjøre det selv. "how hard can it be?", er det noen som har eller vet om en grei "how to do" for dette? Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 FRONT BUMPER REMOVAL: 1. Remove the plastic underpan; 6 screws underneath and 2 plastic screws in each wheel well. 2. Remove two small grills and fog lights (if applicable) on front bumper; the grills come out just by pulling. 3. Remove headlights by following the tutorial here on A4mods.com: :: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library 4. Follow Martini’s guide to removing the front bumper here: :: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EIO Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Sånn! Nå har jeg fått byttet front-fangeren :) var ikke veldig vanskelig selv for meg som ikke er noe erfaren med å skru bil. Jeg fikk hjelp av en venn og brukte 3.5 timer på hele jobben, (inkl, leting etter clips som hadde blitt borte). Fikk dessverre ikke rotet meg til å ta bilder, men linken under har en del gode bilder. :: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library Denne siden hjalp meg veldig mye. Gode råd, men noe feil også. Har gjort meg noen erfaringer. - Man trenger IKKE å ta ut lyktene. - Det er ikke "bare" noen skruer, er en del flere som fester fangeren til tverrbjelken. - Man må ikke, men det er en fordel å ta av for-hjulene. - Lyktespylerene er litt tricky å få av og på, er lettest hvis man er to. - Noe som er litt uklart, hele tverrstaget skal av med fangeren, da kommer man til de siste skruene som fester fangeren til bjelken. - Man tar av hele fangeren i en del, selv om den er todelt. - Sjekk at ledningene til tåkelys er mulig å plugge i lyktene før man fester fangeren igjen. - Ikke skru de to store (umbraco) boltene for langt ut, de er litt vanskelige å få til å entre gjengene igjen, hehe, snakker av erfaring. Siter - 02 Audi A4 1.8TQ - 91 BMW 325iA x 91 BMW 318i x Audi A3 1.8 Ambition x Renault Laguna 2,0RT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg