Gå til innhold

humbug?? Coilovers

Ranger emnet


Fankii-T

Anbefalte innlegg

Hallo=D

Eg er ikkje ute etter og kjøpe disse men eg lurte på om det var nåken som kjøre de eller liknande i pris klassen 150-300euro fra ebay.de

 

Eg skal kjøpe eit dyrt sett me kw, H&r eller koni.. Men eg bere lurte på kvaliteten på desse billig coilsene, Kan dere ikkje poste opp nåke info, for de hadde vert kult å kjøpt eit sont billig sett på pappen sin golf til og kjøre rondt i bygda med til den sku på eu eigentleg men ska på vrakeren

mxs676.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare skal kjøre rundt til den skal vrakes og ha en lav bil er vel Herr Bosch det enkleste alternativet ;)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du stifter bekjentskap med Herr Bosch, kan jeg garantere at du bryter kontakten med han så fort du begynner å kjøre den kappa Golfen, for maken til dårlig kjørekomfort skal man lete lenge etter som man får på en kappa Golf. Liker idéen om å kjøpe et gewinde best jeg, så lenge du kjøper det billigste rælet som er å oppdrive. Jeg mener du burde kjøpe et billig gewinde og senke mye med det, fremfor å senke bilen tilsvarende med vinkelsliper.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøpt skikkelig understell, og flyttet det over på neste Golf II;)

 

Vet folk som har kjørt med samme H&R sett i 10 år. Selv har jeg kjørt med KW siden '99

Egentlig er det det beste, men hvis han bare skal bruke det en liten stund og ikke kjøpe Golf som neste bil, ville jeg ha valgt et billig et og solgt det når bilen er brukt opp. Men ser også at han er ute etter et ordentlig et og.

 

Ellers kan jeg si at H&R er å anbefale. Kjører med dette selv, og kan ikke si jeg har kjørt med noe bedre understell før, uansett bil.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår