slitenvolvo Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Er ute etter noen skikkelig komfortable framseter til 740n. Bilen er en ren cruise-bil, så jeg er ikke så altfor interessert i sidestøtte o.l. Videre har jeg hverken sveiseapparat eler garasje, så jeg er ute etter noen seter som er enkle å tilpasse, aller helst bolt-on. Og bare så det er klart. Jeg er hverken interessert i lenker til folk som selger, eller tibud på PM. Vil bare høre tips om hvilke seter jeg burde bruke. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 940 sport`s seter? 960.. dei skall no vere ganske gode, men får å få inn ett 940 bak sete må du sveise om litt festa.. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Bryr meg egentlig ikke noe særlig om baksetet. Vil bare sitte behagelig selv :) 960-setene er vel elektrisk regulerbare? Er ikke så voldsom fan av unødvendig fancy-duppeditter i bilen.... Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Finn deg 760 stoler i velúr. De er digge å sitte i. Har et sett fra 1983 som har gått 400.000km. Selv førersetet som er nedsittet/suttet? er fortsatt godt å sitte i :) Og nei, de skal ikke selges. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Stemmer som Skody sier, 760 setene er gode:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 delskinn setene fra 940 kan anbefales på det varmeste. Evt stressless fra skeidar. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Evt stressless fra skeidar. :D Takk for innspill. Tar det dithen at bare seter fra 7/9 serien volvo er lette å putte inn. Skal se om ikke jeg får tak i noen seter fra en "executive" volvo. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Generelt nyere 940 er dag og natt i forhold til 740. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 En jeg kjenner har vanlige 940 stoffstoler i 740'n sin å dem er myyye bedre enn 740 stolene! Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 :D Takk for innspill. Tar det dithen at bare seter fra 7/9 serien volvo er lette å putte inn. Skal se om ikke jeg får tak i noen seter fra en "executive" volvo. Seter fra en Executive skal du nok leite lenge etter, for de er rimelig skjeldne. Men S/V90 (altså nye typen 97/98) har jo akkurat samme typen framseter som Executive, så hvorfor gjøre det unødvendig vanskelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 En jeg kjenner har vanlige 940 stoffstoler i 740'n sin å dem er myyye bedre enn 740 stolene! De vanlige stoffstolene er gode å sitte ja. Har forresten to slike til salgs om ikke allt for lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Seter fra en Executive skal du nok leite lenge etter, for de er rimelig skjeldne. Men S/V90 (altså nye typen 97/98) har jo akkurat samme typen framseter som Executive, så hvorfor gjøre det unødvendig vanskelig? Med executive, så mente jeg tidligere topp modellene til volvo, altså 760/960 :) Er S/V90 setene lik 960 seter? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Med executive, så mente jeg tidligere topp modellene til volvo, altså 760/960 :) Er S/V90 setene lik 960 seter? Disse setene er vanligst i S/V90: Disse er vanligst i 960/965: Stoffsetene er vel like som i nyere 940. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Har kjøpt meg 960 seter. Men det ytre-framre festet er forskjellig. På 740 er det ett hengsel som gjør at bolten settes inn horisontalt, mens den på 960 går rett ned. Prøvde å bytte over skinnene som setene går på, men får ikke helt til. Og så mister jeg høydereguleringen om jeg bytter ut skinnene... Gode råd mottas med takk. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 ikke noe horisontal bolter på min hvertfall, er bare en i hvert hjørne som går rett ned.. åssen årsmodell er bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg